خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست هم‌اندیشی نحوه مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت در بحران سیل در کشور

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۷۷۹

دومین نشست هم‌اندیشی و هماهنگی در خصوص نحوه مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد سلامت در بحران سیل شمال کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، در این نشست که با حضور جمالی، مدیر ‌کل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین وزارت بهداشت برگزار شد، در خصوص نحوه کمک‌رسانی و مشارکت به مردم مناطق شمال کشور، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 
جمالی ضمن تشکر از فعالیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد فعال، خواستار برنامه‌ریزی دقیق‌تر و فعالیت منسجم و هماهنگ ایشان با وزارت و نهادهای مرتبط شد.
 
مدیرکل سازمان‌های مردم‌نهاد و خیرین سلامت هم‌چنین ابراز امیدواری کرد که هر چه سریع‌تر مشکلات این مناطق حل شود و زندگی مردم به روال عادی بازگردد تا بتوان بهتر و پربارتر به وضعیت سلامت مردم به ویژه بیماران خاص و نیازمند یاری رسیدگی کرد.
 
در این نشست، سازمان‌های مردم‌نهاد فعال در مناطق سیل‌زده، ضمن اشاره و تشریح وضعیت مناطق سیل‌زده، گزارشی از عملکرد و خدمات ارایه‌شده به بیماران تحت پوشش خود و استمرارحمایت‌ها از بیماران سایر مناطق کشور در صورت وقوع بحران ارایه کردند.
 
نماینده معاونت درمان نیز پیگیری و حل مشکلات دارویی بیماران خاص و دستگاه‌های دیالیز را از اهم فعالیت‌ها و اولویت‌های این معاونت دانست و بر ادامه آن تاکید کرد.
 
گفتنی است در این نشست نمایندگانی از معاونت درمان و حراست وزارت‌ بهداشت، سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه سلامت و دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی، ایران و البرز حضور داشتند.
 
در پایان نیز مقرر شد که نشست آتی، یک‌شنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۸، برگزار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز