خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده ناجا خبر داد:

کاهش 20 درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در نوروز

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۳۵۹

جانشین فرمانده ناجا از کاهش 20 درصدی جان باختگان حوادث رانندگی در نیمه اول تعطیلات نوروز خبر داد.

سردار "ایوب سلیمانی"، فلسفه وجودی پلیس را خدمت به مردم و برقراری نظم و امنیت عنوان کرد و گفت: سلامتی و امنیت مردم در سفر و همچنین پیشگیری از وقوع سرقت و حراست از اموال و منازل شهروندان دو اولویت اصلی ناجا در تعطیلات نوروزی است.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به تشکیل 2 قرارگاه عملیاتی در سطح ناجا تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی نامساعد در سطح کشور و لغزنده بودن بسیاری از محورهای مواصلاتی، با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس میزان جان باختگان ناشی از حوادث رانندگی در نیمه اول تعطیلات نوروز 20 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی همچنین در خصوص کاهش وقوع سرقت در همین بازه زمانی، اظهار داشت: با برنامه ریزی های هدفمندی که صورت گرفته، میانگین سرقت ها در سطح کشور روند کاهشی داشته است به طوری که در ایام نوروز امسال آمارها کاهش 5 درصدی وقوع انواع سرقت را نشان می دهد.

سردار سلیمانی یکی از دلایل عمده موفقیت های پلیس را همکاری مردم دانست و گفت: در ایام نوروز با توجه به خالی بودن بسیاری از منازل، احتمال وقوع برخی از جرایم مانند سرقت افزایش می یابد، لذا در سال جاری با همکاری شهروندان در عمل به توصیه ها و هشدارهای پیشگیرانه پلیس، شاهد کاهش سرقت بوده ایم.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه تصریح کرد: نیروی انتظامی در ایام نوروز با استفاده از تمام ظرفیت های خود از جمله گشت های ثابت و سیار، به کارگیری پلیس های افتخاری و همکاری با سازمان های مردم نهاد، برای تامین امنیت هموطنانمان تلاش می کند تا مردم با خاطره ای خوش نوروز را سپری کنند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به حادثه سیلاب اخیر استان گلستان گفت: با تلاش مجاهدانه همه سازمان ها و دستگاه های متولی و همکاری خوب مردم، روند امدادرسانی و تخلیه آب از مناطق سیل زده سرعت بیشتری گرفته و در آینده ای نزدیک شاهد بازگشت مردم به زندگی عادی خواهیم بود.

جانشین فرمانده ناجا در پایان با تاکید بر حفظ امنیت و آرامش مناطق سیل زده استان، خاطرنشان کرد: پلیس ضمن ارائه خدمات متنوع به سیل زدگان، با جدیت و تلاش بی وقفه نظم و امنیت منطقه را برقرار و تا رفع کامل مشکلات در کنار مردم خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز