خبرگزاری کار ایران

نماینده ویژه وزیر بهداشت:

دارو و مواد غذایی مورد نیاز در مناطق سیل‌زده تامین شده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۸۳۴

نماینده ویژه وزیر بهداشت از تامین دارو و مواد غذایی مورد نیاز در مناطق سیل‌زده خبر داد.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند به عنوان نماینده ویژه وزیر بهداشت در مناطق سیل‌زده گفت: هرگونه دارو و ملزومات بهداشتی موردنیاز در منطقه تامین شده است. همچنین شیرخشک و موادغذایی موردنیاز به مقدار کافی وجود دارد.

پیرحسین کولیوند درخصوص آغاز عملیات نظارت بر حسن انجام خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده مناطق سیل‌زده بیان کرد: صبح امروز از محل اسکان موقت ساکنین روستای آق قلا در روستای محمدآباد گرگان بازدید کردیم. در این روستا یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به عنوان درمانگاه سیار با تمامی تجهیزات موردنیاز مستقر است.

وی افزود: همچنین تیم پزشکی و فوریت‌های پزشکی نیز در محل حضور داشته و آمادگی ارائه هرگونه خدمت درمانی به مردم آسیب‌دیده را دارند.

کولیوند از تامین دارو و تجهیزات بهداشتی موردنیاز برای مردم مناطق سیل زده خبر داد و گفت: هرگونه دارو و ملزومات بهداشتی موردنیاز در منطقه تامین شده است. همچنین شیرخشک و موادغذایی موردنیاز به مقدار کافی وجود دارد.

وی از حضور فعال کارشناسان مرکز سلامت محیط و کار و مرکز مدیریت بیماری های واگیر در محل اسکان موقت مردم سیل‌زده خبر داد و افزود: همکاران ما در بخش سلامت محیط، بر آلودگی محیط، آب و همچنین غذای مصرفی مردم نظارت کافی دارند، برای پیشگیری از شیوع بیماری های واگیر نیز فعالیت های کارشناسان بهداشت آغاز شده است. 

رییس سازمان اورژانس کشور گفت: آمبولانس‌های اورژانس در منطقه حضور دارند تا در مواقع لزوم بیماران را به مراکز درمانی منتقل کنند. همچنین چند فروند بالگرد نیز درحال آماده‌باش هستند تا چنانچه با مورد اورژانسی مواجه شدند، سریعا عملیات انتقال بیمار را انجام دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز