خبرگزاری کار ایران

علیخانی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

افزایش ۱۲ تا ۱۵ درصدی نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در سال ۹۸

asdasd
کد خبر : ۷۳۲۰۷۴

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: به طور معمول سالانه ۱۲ تا ۱۵ درصد افزایش نرخ داریم که معمولاً کمتر از نرخ تورم است و به نظر می‌رسد امسال هم مثل سال قبل باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علیخانی صبح امروز در حاشیه صدو بیست و پنجمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به لایحه نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی گفت: این لایحه باید زودتر به شورای شهر می‌آمد. بارها تاکید کردیم که لایحه نرخ کرایه‌ها می‌بایست همراه با لایحه بودجه ۱۳۹۸ به شورای شهر ارائه شود اما حالا نامه الحاقیه‌ای در این زمینه داده اند که در حال بررسی آن هستیم.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: دو کمیسیون حمل و نقل و برنامه و بودجه شورای شهر تهران در حال بررسی نرخ کرایه وسایل حمل و نقل عمومی هستند.

وی در پاسخ به این سوال که برای اولین‌ بار نرخی از سوی شهرداری تهران پیشنهاد نشده و کرایه ها تنها براساس نرخ تورم مشخص می‌شود، اظهار کرد: ما به طور معمول سالانه ۱۲ تا ۱۵ درصد افزایش نرخ داریم که معمولاً کمتر از نرخ تورم است و به نظر می‌رسد امسال هم مثل سال قبل باشد.

علیخانی با بیان اینکه همیشه نرخ کرایه‌ها در سال جدید کمتر از نرخ تورم تصویب می‌شود، گفت: برای آنکه حقی از رانندگان تاکسی تضییع نشود فرمولی را براساس شرایط زمان، مکان، شرایط جوی و غیره تهیه کردیم و سال گذشته نیز نرخ کرایه‌ها بر این اساس تعیین شد تا فشار کمتری به رانندگان وارد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز