خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس پایتخت خبر داد:

آمادگی پلیس تهران برای همکاری بیشتر با آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۳۴۷

رئیس پلیس پایتخت گفت: پلیس پایتخت این آمادگی را دارد که در آموزش‌های حوزه انتظامی و انضباط ترافیکی و اجتماعی به آموزش و پرورش کمک کند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت با حضور در اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش شهر تهران دیدار  کرد.

رئیس پلیس پایتخت ضمن تبریک انتصاب ایشان، اظهار داشت: آموزش و پرورش نهادی است که اگر آموزش های آن، اصولی و هدفمند باشد، کار دیگر سازمان ها راحت تر می شود.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه امنیت پایدار با نهادینه سازی و آموزش امکان پذیر است، گفت: باید همه به نهاد آموزش و پرورش کمک کنیم که نسلی مسئول و متعهد به وظایف و تکالیف شهروندی تربیت کند.

سردار رحیمی افزود: امروزه نیازمند توجه جدی به آموزش مهارت های زندگی از جمله آموزش کنترل خشم، مدیریت ذهن، آموزش زندگی اجتماعی، مدارا و غیره هستیم.

وی اضافه کرد: ما در پلیس پایتخت این آمادگی را داریم که در آموزش‌های حوزه انتظامی و انضباط ترافیکی و اجتماعی به آموزش و پرورش کمک کنیم و به همین علت، موضوع فرهنگیاران پلیس را که در سال پیش شروع کرده ایم، امسال جدی تر دنبال می‌کنیم.

لازم به ذکر است که در ادامه این دیدار عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش شهر تهران با قدردانی از حمایت های فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، گفت: حوزه های همکاری بین پلیس و آموزش و پرورش زیاد است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از این حوزه ها، مباحث پیشگیری است که با تعریف ساز و کارهای مشخص و برگزاری کارگاه های آموزشی در حوزه مبارزه با مواد مخدر، مباحث ترافیکی و انتظامی می توانیم به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز