خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی:

اجازه نخواهیم داد انقلاب به دست نااهلان و بیگانگان بیفتد

کد خبر : ۶۲۸۵۷۸

رئیس پلیس پایتخت گفت: ما سربازان و پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و اجازه نخواهیم داد انقلاب عزیزمان به دست نااهلان و بیگانگان بیفتد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم ۲۹ امین سالگرد ارتحال امام (ره) با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل بیان داشت: امام خمینی (ره) کاری پیامبرگونه کردند و با ید بیضایی خود خط بطلان بر طومار طاغوت و طاغوتیان کشیدند.

وی با اشاره به اینکه امام به ما عزت بخشید و کشور و ملت ما را از زیر یوغ بندگی و بردگی بیگانگان رهانید، عنوان داشت: ایران اسلامی مدیون و مرهون خدا باوری، شجاعت، پایمردی و کفر ستیزی بزرگ پرچمدار اسلام ناب محمدی(ص) در عصر حاضر، امام خمینی (ره) است.

رئیس پلیس پایتخت اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما بزرگترین انقلاب قرن است؛ انقلاب شکوهمندی که علی رغم همه دشمنی‌های بدخواهان داخلی و خارجی، با قدرت و اقتدار مسیر خود را به سمت تعالی و پیشرفت ادامه می¬دهد.

سردار رحیمی گفت: انقلاب اسلامی ما پس از ارتحال امام راحل عظیم الشانمان با رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری علی رغم دشمنی‌های عمیق و کینه‌ورزی‌ها دشمنان در اوج اقتدار و عزت می‌باشد و قله‌های عزت و سربلندی را یکی پس از دیگری می‌پیماید.

وی افزود: ما در سایه رهنمودهای پیامبرگونه امام راحل و رهبری‌های حکیمانه رهبر عزیزمان در مقابل همه ابرقدرت‌ها ایستادیم و نشان دادیم که با اتکای به قدرت باری تعالی می‌توان در مقابل همه دنیای کفر ایستاد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه امروز باید با تمام توان از دستاوردهای انقلاب عزیزمان پاسداری کنیم، بیان داشت: ما سربازان و پاسداران انقلاب اسلامی هستیم و اجازه نخواهیم داد انقلاب عزیزمان که با خون هزاران شهید به ثمر رسیده است به دست نااهلان و بیگانگان بیفتد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: خداوند متعال را شاکریم که پرچمی را که امام راحلمان برافراشت بعد از رحلتشان به دست با کفایت رهبر عزیزمان امام خامنه‌ای عزیز همچنان در اهتزاز است.

در این جلسه تدابیر لازم برای مدیریت انتظامی و ترافیکی بیست و نهمین سالگرد مراسم ارتحال امام راحل ابلاغ شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز