خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی:

اقتدار امروز بسیج، دلیل تغییر تاکتیک دشمن از جنگ نظامی به جنگ اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۶۹۶۱۷۷

رئیس پلیس پایتخت، با حضور در یادواره شهید فرهنگی "حاج حمیدرضا بنیاد" در محله کیانشهر، گفت: اقتدار امروز بسیج، دلیل تغییر تاکتیک دشمن از جنگ نظامی به جنگ اقتصادی است.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی، در سخنرانی خود در این یادواره، که با حضور مسئولان منطقه کیانشهر، خانواده شهدا و اهالی محله برگزار شد، با اشاره به از جان گذشتگی شهدا در دفاع از این مرز و بوم، بیان داشت:  محدود کردن از جان گذشتگی شهدا در حوزه ای خاص، همچون حوزه سیاسی، فرهنگی یا اجتماعی، کار بسیار سختی است چرا که در حقیقت، شهدا با گذشتن از مهمتربن سرمایه خود یعنی جان شریفشان، برای هر سه حوزه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فداکاری کرده‌اند.

این مقام ارشد انتظامی، با تاکید بر این مطلب که کار شهدا، کاری است سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، تصریح کرد: شهدا از نظر سیاسی، با فدا کردن جان خود برای دشمن خط و نشان کشیدند که در برابر شما ایستادگی می کنیم و تا آخرین قطره خون خود مقاومت و پایداری می کنیم؛ از نظر فرهنگی نیز، شهدا با ایثار جانشان به ما پیام دادند که برای حفظ ارزش های دینی و احیاء مکارم اخلاقی و زنده ماندن مکتب باید از جان نیز گذشت؛  از نظر اجتماعی هم شهدا جانشان را برای وحدت امت و حفظ تمامیت ارضی و امنیت و آرامش جامعه فدا کردند.

رئیس پلیس پایتخـت، در بخشی از سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج، خاطر نشان کرد: در طول تاریخ، بسیجیان به کمک اولیا الله آمده اند و دین خدا را یاری کرده اند، حواریون، حضرت عیسی علیه السلام را یاری کردند و در صدر اسلام افرادی همچون علی بن ابی طالب، سلمان، مقداد، ابوذر و...، پیامبر اعظم، محمد بن عبدالله (ص) را یاری کردند، در کربلا نیز یاران با وفایی همچون وهب، حر، حضرت قاسم، حضرت علی اکبر و ... امام حسین(ع) را یاری کردند و در انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس، بسیجیان مخلص، همچون شهید جانباز حاج حمیدرضا بنیاد، برادر شهیدش و دیگر شهدا، حضرت امام خمینی رهبر کبیر (رضوان الله علیه) را در پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی کمک کردند.

وی تاکید کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، نهال بسیج تنومند شده و از "حشد الشعبی" در عراق گرفته تا "حزب الله لبنان"، "انصار الله" یمن، "زینبیون" شام، "فاطمیون" افغانستان و "حیدریون" پاکستان را در برمی گیرد، که نتیجه آن افزایش اقتدار بسیج و توان بازدارندگی آن می باشد.

سردار رحیمی ادامه داد: امروز شاهد هستیم که با دستان همین بسیجیان، دشمن در همه برنامه ریزی ها و توطئه هایش شکست خورده و به شدت عصبانی است و به همین دلیل، خاکریز خود را تغییر داده و از جنگ نظامی به جنگ اقتصادی روی آورده اند اما غافل از اینکه امتی که از جان خود به راحتی می گذرد، فشارهای اقتصادی نمی تواند در مقاومت و ایستادگی اش اثر بگذارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با تاکید بر این که همه مدیون خون شهدا هستیم، اضافه کرد: امروز به برکت ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایستادگی و مقاومت خانواده معزز شهدا، شاهد وجود امنیت مثال زدنی در این کشور هستیم و به همین لحاظ باید این امنیت را قدر بدانیم و از آن با تمام وجود، پاسداری کنیم.

وی تاکید کرد: من و همکارانم در پلیس پایتخت به خانواده معزز شهدا و به شما مردم عزیز قول می دهیم که با روحیه بسیجی و تلاش شبانه روزی به عنوان سرباز ولایت از دستاوردهای شهدا پاسداری کنیم.

گفتنی است، در پایان مراسم با حضور رئیس پلیس پایتخت و جمعی از مسئولان مدعو، از کتاب "مگه ژنرال نیستیم" (روایتی از چهارده سال جانبازی حاج حمیدرضا بنیاد) به قلم سیما سادات صفری و یوسف پناهی، رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز