خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس تهران بزرگ:

توجه و تکریم خانواده شهدا از اولویت‌های جدی نیروی انتظامی است

کد خبر : ۶۸۹۲۴۵

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: تلاش ما بر این است که خدمتگذار خوبی برای کسانی باشیم که عزت این نظام و اقتدار امروز نتیجه جانفشانی آنهاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا سردار حسین رحیمی رییس پلیس تهران بزرگ در یادواره سرداران و بیش از ۱۵۰۰ شهید فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: ما این مراسم را در شب رحلت پیامبر گرامی اسلام برگزار کردیم تا یادآوری کنیم این یادواره مسیری است که ۱۴۰۰ سال پیش نبی مکرم اسلام به ما نشان داده است و هزاران هزار انسان پاک از جمله ائمه معصومین جان خود را برای آن تقدیم کرده‌اند.

وی ادامه داد: یاد و خاطره بیش از ۱۵۰۰ شهید فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گرامی می‌داریم ۵۰۰ شهید از این شهدا در جهبه‌های جنگ و نبرد با بعثیان و دفاع از حدود و ثغور کشور جان خود را از دست داده‌اند. ۱۰۰۰ شهید نیز از شهدای مرزی هستند که برای امنیت کشور جان باختند و ۱۷۹ شهید از سرداران نیروی انتظامی هستند که در حین انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

رییس پلیس تهران بزرگ تاکید کرد: فرماندهی نیروی انتظامی تهران بزرگ همچنان که در برخورد با برهم زنندگان، امنیت ، اشرار ، قاچاقچیان و اوباش با قدرت و قاطعیت برخورد می‌کند یکی از اولویت‌های جدی‌اش توجه و تکریم خانواده شهداست بر همین اساس ما هر پنجشنبه برای تکریم خانواده شهدا تلاش می‌کنیم و تلاش ما بر این است که خدمتگذار خوبی برای کسانی باشیم که عزت این نظام و اقتدار امروز نتیجه جانفشانی آنهاست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز