خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

تمدید مهلت ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان تا فردا

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۳۱۰

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت ثبت‌نام در کاردانی به کارشناسی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی پایان یافت و بیش از ۴ هزار نفر با معدل دوره کاردانی در این دوره ثبت‌نام کردند.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: مهلت ثبت‌نام و پذیرش در رشته‌های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسـته که پذیرش در آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) در موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی صورت می‌گرفت، ۲۷ آبان به پایان رسید.

توکلی ادامه داد: داوطلبان تحصیل در رشته‌های دارای پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷، می‌توانستند با جستجوی عنوان موسسه و کدرشته‌محل‌ها در سایت اینترنتی سازمان سنجش در رشته‌های مورد تقاضا ثبت نام کنند.

او با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان گفت: ثبت نام مقطع کاردانی که بر اساس سوابق تحصیلی بود روز گذشته به اتمام رسید و بر اساس آمار اولیه که گزارش شده ۴ هزار و ۱۷۶ نفر انتخاب رشته کردند. همچنین بر اساس آمار اولیه ۴ هزار و ۲۲۷ نفر در رشته‌های تحصیلی پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ثبت نام کرده‌اند که آمار نهایی متعاقبا اعلام می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یاد آور شد: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان که تا روز گذشته مهلت داشت تا فردا ۲۹ آبان ماه ۹۷ تمدید شده و تا ساعت هشت صبح امروز نیز ۲۸ هزار و ۱۰۶ نفر  ثبت نام و انتخاب رشته کرده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز