خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ساعت ۲۰ امشب

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۱۸۰

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان کاردانی به کارشناسی ناپیوسته در ساعت ۲۰ امشب خبر داد.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن اعلام این خبر گفت: فهرست اسامی ۶۰ هزار و ۳۵۰ نفر پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷ شامل رشته‌های تحصیلی باآزمون و همچنین رشته‌های تحصیلی که پذیرش در آنها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی صورت گرفته،‌ به همراه فهرست اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی نیمه متمرکز فوریت‌های پزشکی تا ساعت ۲۰ امروز ۱۷ شهریور بر روی سایت سازمان آموزش کشور قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: لذا تمام پذیرفته شدگان نهایی برای اطلاع از نحوه ثبت نام، تاریخ و مدارک لازم برای ثبت نام علاوه بر مدارک مندرج در اطلاعیه این سازمان ضرورت دارد به پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه آموزش عالی موسسه خود مراجعه کنند.

توکلی اضافه کرد: بدیهی است اگر دانشگاه یا موسسه‌ای در پایگاه اطلاع رسانی خود برنامه زمانی خاصی برای ثبت نام درج نکرده باشند پذیرفته‌شدگان این قبیل موسسات لازم است در یکی از روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه سال ۹۷ برای ثبت نام به محل قبولی خود مراجعه کنند. لازم به ذکر است داوطلبانی که اسامی آنان در ردیف معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌های نیمه متمرکز رشته‌های پزشکی اعلام شده ضرورت دارد مطابق بند "ب" مندرج در اطلاعیه‌ای که سازمان به همراه فهرست اسامی آنان بر روی سایت قرار داده برای انجام مصاحبه اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: ضمنا برای داوطلبان واجد شرایط گزینش، کارنامه‌ای حاوی اطلاعات لازم، رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کد رشته محل‌های انتخابی تدوین شده که این کارنامه در سایت سازمان سنجش کشور و هم زمان با اعلام نتیجه در دسترس داوطلبان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز