خبرگزاری کار ایران

توکل خبر داد:

اعلام اسامی معرفی‌شدگان رشته‌های شرایط خاص کنکور ۹۷

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۹۶۰

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی معرفی‌شدگان رشته‌های شرایط خاص کنکور ۹۷ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اعلام  برخی از اصلاحات و کدرشته محل‌های جدید علاوه بر کدرشته محل‌های مندرج در دفترچه‌های پذیرش دانشگاه جامع علمی کاربردی و به منظور مساعدت و فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از متقاضیانی که تاکنون نسبت به ثبت نام اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت نام برای پذیرش در دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی این دانشگاه تا ساعت ۲۴ روز پنج شنبه اول شهریور ماه ۹۷ تمدید شد.

وی ادامه داد: لذا متقاضیان علاقه مند می توانند بر اساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمایی مذکور و مندرجات در سایت سازمان سنجش آموزش کشور که از دیروز یک شنبه ۲۸ مرداد ماه ۹۷ برروی سایت سازمان قرار گرفته است نسبت به ثبت نام اقدام کنند. تا ساعت هشت صبح امروز تعداد  ۲۵ هزار و ۸۲۸ داوطلب در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ثبت نام کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه تعداد ۱۷ هزار و ۲۵۰ داوطلب در دوره‌های فوق ثبت نام کردند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی پرداخت می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش و پرداخت مبلغ ۲۲۰ هزار ریال (۲۲ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت‌نام، کارت اعتباری (شماره سریال ۱۲ رقمی) دریافت کنند.

توکلی درباره کارشناسی مهندسی فناوری گفت: ثبت نام برای شرکت در پذیرش مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای نظام آموزشی مهارتی دانشگاه علمی کاربردی مهر ماه سال ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور امروز دوشنبه ۲۹ مرداد ماه ۹۷ آغاز و در روز یکشنبه چهارم شهریور ماه ۹۷ پایان می‌پذیرد.

او ادامه داد: گزینش دانشجو در هر یک از کد رشته محل‌های تحصیلی بر اساس معدل کل مندرج گواهی نامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی بر اساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد. باتوجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، لذا داوطلبان لازم است با استفاده از کارت های عضو شبکه شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و پرداخت مبلغ ۲۷۰هزار ریال با عنوان وجه ثبت نام نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری ثبت نام با شماره سریال دوازده رقمی برای ثبت نام و شرکت در پذیرش مذکور اقدام کنند.

وی درباره ظرفیت چندبرابر رشته‌های خاص آزمون سراسری گفت: براساس ضوابط تعداد ۳۸هزار و ۵۴۴ نفر ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۲۰ هزار و ۷۰۴ نفر زن و ۱۷ هزار و ۸۴۰ نفر مرد هستند که این اسامی  به عنوان معرفی شدگان و داوطلبانی که کدرشته محل‌های دارای شرایط خاص دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی را انتخاب کرده‌اند و حد نصاب چندبرابر ظرفیت لازم را کسب کرده‌اند تا ساعت ۲۰ امروز دوشنبه ۲۹ مرداد ۹۷ بر روی سایت سنجش قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز