خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان خبر داد:

تمدید مهلت ثبت نام دوره‌های کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون ورودی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۴۵

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: مهلت ثبت نام دوره‌های کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون ورودی در لرستان تمدید شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان گفت: مهلت ثبت نام دوره‌های کار‌شناسی ناپیوسته بدون آزمون ورودی در لرستان تمدید شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، سعید محمدزاده در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: ثبت نام دوره‌ مهندسی فناوری و دوره کار‌شناسی حرفه‌ای(ناپیوسته) بدون آزمون ورودی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی تا روز شنبه ۲۱ دی‌ماه تمدید شد.

وی ادامه داد: در این دوره دانشگاه جامع علمی کاربردی استان لرستان در چهارگروه آموزشی(صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر) در ۵۲رشته و ۷۹ کد رشته محل تعداد ۳ هزار و ۹۵۰ نفر دانشجو در ۲۱ مرکز آموزش علمی کاربردی استان پذیرش می‌کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان اضافه کرد: ثبت نام دوره مذکور به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، بنابراین داوطلبان می‌توانند در تاریخ یاد شده، پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما از طریق سایت سنجش و سایت دانشگاه علمی کاربردی قابل دسترسی است و با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www. sanjesh. org نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی متذکر شد: پذیرش دوره‌های مذکور بر اساس معدل کل فوق دیپلم صورت می‌گیرد و اسامی پذیرفته شدگان اواسط بهمن ماه سال جاری اعلام می‌شود.

این مسئول یادآور شد: پذیرفته‌شدگان در نیمسال دوم سال جاری(بهمن ماه) مشغول به تحصیل می‌شوند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان عنوان داشت: در حال حاضر ۲۰ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو در ۲۸ مرکز آموزش علمی کاربردی در ۱۶۲ کد رشته کاردانی و کار‌شناسی در چهار گروه آموزشی(صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر) در استان لرستان مشغول به تحصیل هستند که نسبت به سال گذشته ۳۵درصد افزایش دانشجو داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز