خبرگزاری کار ایران

توکلی در گفت‌وگو با ایلنا:

فردا کارنامه نتایج کارشناسی ارشد منتشر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۵۰۶۲

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون می‌توانند حداکثر تا پایان روز جمعه ۳۰ شهریور ماه ۹۷ منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی سوالات خود را مطرح کنند.

حسین توکلی (مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: براساس برنامه زمانی اعلام شده در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی درج شده است برای داوطلبان واجد شرایط گزینش کارنامه حاوی اطلاعات لازم رتبه داوطلب و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کد رشته‌ها بعد از ظهر فردا پنجشنبه ۱۵ شهریور ماه ۹۷ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

توکلی افزود: لازم به ذکر است هرگونه تغییر رشته، تغییر گرایش،‌ نقل و انتقال پذیرفته شدگان در حیطه وظایف این سازمان نبوده و به این‌گونه درخواست‌ها ترتیب اثر داده نمی‌شود. با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل شده است.

وی تاکید کرد: همچنین داوطلبان پس از دریافت کارنامه نتایج نهایی آزمون خود از طریق سایت سازمان آموزش کشور در صورتی که در خصوص مندرجات کارنامه مذکور یا انتخاب رشته خود سوالی داشته باشند می‌توانند حداکثر تا پایان روز جمعه ۳۰ شهریور ماه ۹۷ منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت این سازمان اقدام و از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان اظهار داشت: بدیهی است کلیه مواردی که از طرق دیگر یا بعد از تاریخ ۳۰/۶/۹۷ اعلام شوند به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. ضمن اینکه داوطلبان گرامی می‌توانند سوالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ با واحد پاسخگویی غیرحضوری روابط عمومی این سازمان در میان بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز