خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ملی استاندارد مطرح کرد:

تغییر جهت برنامه‌ها به سمت نوآوری و خلاقیت

asdasd
کد خبر : ۶۹۲۹۲۸

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: برنامه‌هایمان را به سمت نوآوری و خلاقیت تغییر جهت دادیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نیره پیروزبخت در مراسم امضای تفاهم‌نامه بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان ملی استاندارد عنوان کرد: امیدواریم این امر فرصتی برای همکاری های گسترده باشد، البته آموزش و پرورش همواره با ما همکاری خوبی داشتند.

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: جایگاه این سازمان بالاتر رفته و مستقل است و زیر نظر رئیس جمهور فعالیت می کند.

وی ادامه داد: از سال گذشته با تغییراتی که پیش آمد ما هم به فعالیت های خودمان شدت و حدت بیشتری دادیم و به خاطر نگاه نوینی که در عرصه استانداردسازی در دنیا ایجاد شده ما هم باید در این عرصه فعال باشیم. در این زمینه رتبه ۲۲ را در بین ۱۶۳ کشور کسب کردیم.

او افزود: در بسیاری از موردهایی که به توسعه پایدار مربوط است سازمان ایزو استانداردهایی را تدوین کرده است مثل بحث مسئولیت اجتماعی که اینجا آموزش و پرورش دخیل است.

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: در راستای فعالیت‌های ما هفته گذشته جایزه ملی کیفیت برگزار و ۲۷ مدرسه ارزیابی شد و در نهایت ۱۰ مدرسه تقدیر شدند. امیدواریم با امضا این تفاهم نامه بتوانیم برای اطلاع رسانی در سطح جامعه و آگاه سازی دانش آموزان و آوردن مباحث استاندارد در کتب درسی گام های اساسی برداشته شود.ما برنامه هایمان را به سمت نوآوری و خلاقیت تغییر جهت دادیم. با وزارت آموزش و پرورش همکاری گسترده ای داشتیم که این همکاری را از استانداردسازی وسایل آموزش و پرورش آغاز کردیم.اولین گزارش بخاری های گازسوز را سال ۹۲ به دولت ارائه دادیم و بسیار همکاری خوبی میان ما و آموزش و پرورش صورت گرفت.امروزه  همه جهان درگیر بحث استاندارد است و اگر بتوانیم آن را پیاده کنیم بسیاری از مشکلات کاهش پیدا می‌کند.

وی در پایان خطاب به آموزش و پرورش یادآور شد: اینها قدم هایی گسترده ای است که بین ما و شما برداشته شده است. استاندارد به یک گروه و قشر خاص تعلق ندارد و تمام دنیا از جمله ایران درگیر بحث استاندارد است و اگر بتوانیم استاندارسازی را در کارهای خود پیاده کنیم یک سری مشکلات که الان وجود دارد را نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز