خبرگزاری کار ایران

رئیس اورژانس کشور خبر داد:

افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به زائران در اربعین امسال

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۸۰۳

رئیس اورژانس کشور در بازدید از مرز شلمچه گفت: دستگاه‌های مختلفی در مراسم اربعین شرکت داشته‌اند و کیفیت کارهایی که امسال صورت گرفته نسبت به سال‌های قبل بالا رفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیرحسین کولیوند، رئیس اورژانس کشور در بازدید سرزده از مرز چذابه بیان کرد: خیلی وقت‌ها ممکن است شما نتوانید به کربلا و نجف بروید یا در آن مسیر حضور داشته باشید و در آنجا خدمت رسانی کنید اما همانقدر که بتوانید دل یک زائر را به دست بیاورید و دردی از آن دوا کنید مثل این است که آن شخص را به عنوان نائب زیاره خودتان قرار می‌دهید.

رئیس اورژانس کشور با بیان اینکه کاری که در حال انجام است کاری بی‌منت، ایثارگرانه و عاشقانه است، گفت: جا دارد از شما بابت این کارها تقدیر به عمل بیاید. من نیز هر سال سعی می‌کنم به این مناطق بیایم و در جمع شما باشم. ما در اینجا شهدای زیادی دادیم و جا دارد همین لحظه از آنها یاد و برای پیشرفت نظام و کشور دعا کنیم و همیشه بخواهیم در این گونه مسیرها خدمت کنیم.

کولیوند اضافه کرد: خدمات شما همواره منشا اثر است و امیدوارم بیش از این موثر واقع شود.همچنین امیدوارم با یاری شما این چند روز نیز بگذرد و زائران ما همه صحیح و سالم به کشور برگردند.

رئیس اورژانس کشور در پایان با اشاره به اینکه پیاده روی اربعین موج عظمی در جامعه اسلامی به راه انداخته است، گفت: موج عظیم اربعین به عنوان مانور بزرگ اسلامی است. من امیدوارم این مراسم با کمک شما و سایر دستگاه‌ها هر سال باشکوه‌تر و با عظمت‌تر انجام شود. دستگاه‌های مختلفی در این مانور بزرگ شرکت داشته‌اند و کیفیت کارهایی که امسال صورت گرفته نسبت به سال‌های قبل بالا رفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز