خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات دندانپزشکی به زائران اربعین

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۸۳۴

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت از ارائه خدمات دندانپزشکی در عراق به ویژه در کربلا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی مرعشی، رییس مرکز پزشکی حج و زیارت در خصوص آمار خدمات رسانی در عراق گفت: از اول عملیات تا امروز به بیش از ۴۲۱ هزار زائر در زمینه بهداشت و درمان خدمات ارائه داده شده است که از این مقدار حدود ۳۰۰ هزار مورد ویزیت بوده است.

وی ادمه داد: امسال با تعاملی که با وزارت صحه عراق و همینطور مسئولان بیمارستان تخصصی الحسین انجام شد، پزشکان متخصص ما در رشته‌های مختلف اضافه بر این که در این بیمارستان مثل سال قبل مستقر شدند، امسال برای اولین بار عمل‌های جراحی را نیز انجام داده‌اند.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به اینکه خوشبختانه روال خدمات درمانی نسبت به سال قبل روانتر است، گفت: کار جدیدی که امسال در کربلا انجام داده‌ایم ایجاد یک درمانگاه طب سنتی است. این درمانگاه توسط ۲۵ نفر از همکاران متخصص پزشک طب سنتی با داروهای طب سنتی مجوزدار از سازمان غذا و دارو در خدمت زائران هستند.

مرعشی اضافه کرد: امسال ۴۰ درمانگاه را در جاهای مختلف عراق از جمله کربلا، نجف، کاظمین، سامرا و بین راه نجف و کربلا داریم.

رییس مرکز پزشکی حج و زیارت در پایان با بیان ارائه خدمات دندانپزشکی در عراق گفت: خدمات دندانپزشکی در دو مکان یکی در عمود ۲۸۵ و یکی دیگر هم در درمانگاه "ملاک" در کربلا به زائرین ارائه می‌شود که در درمانگاه "ملاک" از ابتدای عملیات اربعین که ۸ صفر بوده تا امروز بیش از ۳۵۰ مورد خدمات دندانپزشکی انجام شده و خدمات موسم اربعین تا پایان ماه صفر در عتبات عالیات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز