خبرگزاری کار ایران

پویش ملی پیشگیری از سرطان پستان با همکاری «مای لیدی» و موسسه خیریه بهنام دهش‌پور کلید خورد

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۱۶۹

نشست خبری آغاز فعالیت پویش ملی پیشگیری از سرطان پستان با حضور اصحاب رسانه و مدیران ارشد موسسه خیریه بهنام دهش پور و شرکت زرین رویا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در آغاز این نشست، بهمن دهش پور، پدر مرحوم بهنام دهش پور از موسسان این موسسه خیریه گفت: دغدغه بهنام از تشکیل این موسسه مردم نهاد، کاهش رنج و درد مبتلایان به سرطان بود و با آنکه بهنام درگیر تحمل بیماری سرطان بود، بسیار تلاش کرد تا گام های موثری در راستای حمایت از مبتلایان به سرطان و خانواده های آنان برداشته شود و بسیار خوشحالم که می بینم پس از گذشت سالها، موسسه خیریه بهنام دهش پور توانسته است به جایگاهی دست یابد که به عنوان یکی از اعضای خانواده مبتلایان به سرطان مطرح شود و حامی سلامت جامعه باشد.

در ادامه این نشست خبری، لیلی رضایی، مدیرعامل موسسه خیریه بهنام دهش پور در خصوص این پویش سراسری اظهار کرد: رسالت موسسه خیریه بهنام دهش پور، حمایت از سلامت جامعه و همچنین یاری رسانی به مبتلایان سرطان است، به همین منظور و در جهت جذب حمایت مالی از برندهای مطرح، پویش سراسری و ملی پیشگیری از سرطان پستان از امروز و با همکاری شرکت زرین رویا تحت عنوان برند مای لیدی در سراسر کشور آغاز می شود.

وی افزود: موسسات مردم نهاد و خیریه در تمامی جوامع به عنوان ستونهای همیاری دولتها در حوزه های سلامت و آموزش شناخته می شوند و موسسه خیریه بهنام دهش پور نیز در طول مدت فعالیت خود، همواره تلاش داشته تا نقشی موثر در جامعه ایرانی داشته باشد و با توجه به آنکه درمان سرطان و مخصوصا سرطان پستان که به عنوان یکی از بیماری های شایع در میان زنان ایرانی شناخته می شود، بسیار زیاد است، تصمیم گرفته شد تا در حوزه پیشگیری از این سرطان پیشقدم باشیم.

رضایی با اشاره به آنکه کنترل و درمان بیماری در مرحله ابتدایی در بهبود بیمار موثر است، اظهار کرد: بسیاری از بیماران به دلایل مختلف از جمله موارد فرهنگی و اقتصادی، از بیماری خود مطلع نیستند و زمانی که به پزشک و یا موسسه خیریه بهنام دهش پور مراجعه می کنند، بیماری وارد مرحله حاد شده و امکان درمان و بهبود کاهش پیدا می کند.

مدیرعامل موسسه خیریه بهنام دهش پور در پاسخ به یکی از خبرنگاران در خصوص تفاهم نامه با برند مای لیدی و علت انتخاب این برند گفت: حامیان بسیاری برای حمایت از موسسه و مبتلایان به سرطان به ما مراجعه می کنند اما برند مای لیدی به صورت دقیق در راستای مسوولیت اجتماعی خود قصد ورود به حوزه درمان و پیشگیری سرطان پستان را داشت و با توجه به آنکه اکثریت مبتلایان تحت پوشش این موسسه را بیماران سرطان پستان تشکیل می دهند، مدیران موسسه بر همکاری با برند مای لیدی به توافق رسیدند.

در ادامه این نشست، حیدر میزبان، مدیرعامل شرکت زرین رویا که تحت عنوان برند مای لیدی در این پویش، شراکت دارد، اظهار کرد: در ابتدا خدا را شاکرم که نعمت بزرگ کمک به هم نوع به شرکت زرین رویا اعطا شد و بسیار خرسندم که امروز خانواده بزرگ این شرکت با همکاری موسسه خیریه بهنام دهش پور، گام موثری را در جهت سلامت جامعه برمی دارد‌. مسوولیت اجتماعی، واژه جدیدی در ادبیات صاحبان کسب و کار ایرانی نیست. حمایت صاحبان کسب و کار از نیازمندان و کمک به هم نوع در طول قرنها در منش و مرام فعالان اقتصادی وجود داشته و اگر امروزه به عنوان یک راهکار برندسازی در دنیا مطرح است، در ایران سابقه ای تاریخی دارد. شرکت زرین رویا که با برند مای لیدی در این پویش ملی همکاری دارد، خود را موظف به حضور در امور عام المنفعه می داند. 

وی افزود: جامعه شرایط اقتصادی سختی را سپری می کند و اصول شرعی و انسانی حکم می کند که به یاری هموطنان در تمامی حوزه ها و بخش ها بشتابیم. از آن جهت از کلمه شتاب، استفاده کردم، چراکه هر لحظه که از درد یک دردمند کاسته شود، لحظه ای آرامش به جامعه و در نهایت به خود ما برخواهد گشت.

میزبان اظهار کرد: اگر سعدی، حافظ، مولانا، پروین اعتصامی و سایر مشاهیر کشور که از منزلت انسانی سخن گفته اند امروز در این جمع بودند، حرکتی را آغاز می کردند که ما و با مشارکت همه اقشار جامعه و رسانه ها آغاز کردیم.

همچنین آرش طوسی، قائم مقام مدیرعامل شرکت زرین رویا در ادامه نشست اظهار کرد: زن بودن زیباست و مالی لیدی برای سلامت زنان؛ این شعار برند مای لیدی است و هدف از آغاز این پویش ملی و سراسری، مراقبت از زیبایی زن ایرانی است. شرکت زرین رویا در سال ۱۳۶۵ فعالیت خود را آغاز کرد و در سال ۱۳۷۸ پا به حوزه سلولزی و بهداشتی با هدف کیفیت جهانی، دانش روز و نیاز خانواده ایرانی گذاشت. این شرکت با برندهای مای لیدی، مای بیبی و ایزی لایف، تلاش دارد تا در سه حوزه مهم زنان، کودکان و سالمندان نقش موثری داشته باشد چرا که عمده آسیبهای سلامتی در این بخش ها است.

طوسی افزود: عزت نفس، محافظت و سلامت و همچنین راحتی و آزادی سه ضلع برند مای لیدی در ارائه محصول و خدمات است و اگر امروز مای لیدی در کنار موسسه خیریه بهنام دهش پور حضور دارد، حمایت از زن ایرانی در تحقق این موضوعات است‌.

معاون بازاریابی و فروش شرکت زرین رویا افزود: شرکت زرین رویا نیازی به تبلیغ ندارد چرا که از هر ۳ خانه ایرانی، محصولات زرین رویا در ۱ خانه حضور دارد اما آنچه نیاز به تبلیغ و فرهنگ سازی دارد، پویش ملی پیشگیری از سرطان پستان است. فعالیت این مسوولیت اجتماعی از اردیبهشت امسال در سکوت خبری آغاز شده و اگر امروز در این نشست حضور داریم، برای دعوت به همکاری از همه اقشار جامعه و رسانه ها است.امروز در کنار شما هستیم تا از بانوان ایرانی در برابر سرطان پستان حمایت کنیم.

پویش کریم میزبان به یاد مرحوم پدر آقای میزبان و همکاری با بنیاد دانش و موسسه زنجیره امید از جمله فعالیت های اجتماعی شرکت زرین است که امیدواریم با همراهی همه آنانی که دل در گرو ایران و ایرانی دارند به ثمر بنشیند.

همچنین در پایان نشست، مهرنوش خوشخونژاد، نائب رییس و عضو هیات مدیره موسسه خیریه بهنام دهش پور در خصوص این پویش سراسری اظهار کرد: تجربه غربالگری در موسسه خیریه بهنام دهش پور در مورد سرطان پستان و شناسایی افراد بیمار و مستعد بیماری ثابت کرد که پیشگیری و شناسایی مبتلایانی که در دوره ابتدایی بیماری هستند اما از بیماری خود آگاهی ندارند، باید در اولویت قرار گیرد به همین منظور، این پویش می تواند گام مهمی در کنترل بیماری سرطان پستان باشد.

وی افزود: فرهنگ سازی رکن اصلی پویش های مردم نهاد است و آنچه در این پویش باید مورد توجه قرار گیرد، ضرورت فرهنگ سازی و آگاهی بخشی است.

نائب رییس و عضو هیات مدیره موسسه خیریه بهنام دهش پور در پایان اظهار کرد: از تمامی اصحاب رسانه و اندیشمندان و متولیان امر فرهنگ و سلامت کشور می خواهم به پویش ملی پیشگیری از سرطان پستان بپیوندند، چرا که زن سالم رکن اصلی جامعه سالم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز