خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

تمهیدات ناجا برای تسهیل تردد زوار/ زائران، مدارک لازم و قانونی را به همراه داشته باشند/ افزایش گیت‌ها در مرزهای سه‌گانه

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۷۴۷

فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی 100 درصدی ناجا و پیش بینی تمهیدات لازم برای تسهیل تردد و خدمات دهی شایسته به زائران اربعین حسینی(ع) خبرداد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری در حاشیه ارتباط ویدئو کنفرانسی با وزیر کشور عراق در جمع خبرنگاران گفت: امروز از طریق ویدئو کنفرانس با وزیر کشور عراق پیرامون خدمات‌‌‌دهی به زوار اربعین حسینی (ع) گفت‌‌‌وگو کردیم.

وی افزود: وزیر کشور عراق در راس هیاتی به همراه فرماندهان مرزبانی و انتظامی این کشور و نماینده سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرارگاه اربعین نیروی انتظامی مرز مهران حضور یافتند.

فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: دکتر الاعرجی در این گفت‌‌وگو مراتب تقدیر خود و نخست‌‌‌وزیر عراق را به پاس دقت و سرعت عمل پلیس در خدمات‌‌‌‌دهی به زوار و تاکید بر رعایت موضوعات قانونی، اعلام و ابلاغ کردند.

اشتری با اشاره به فعالیت کمیته مشترک پلیس ایران و وزارت کشور عراق در راستای خدمات‌‌‌دهی به زوار اظهار داشت: این کمیته پس از تشکیل، طی این روزها تقویت شده و ان‌‌شاءالله هماهنگی و همکاری میان دو کشور برای ارائه خدمات شایسته به زوار اربعین حسینی (ع) ارتقاء خواهد یافت.

وی ادامه داد: در این گفت‌‌وگوی ویدئو کنفرانسی بر لزوم اتخاذ تمهیداتی در راستای تسهیل تردد کامیون‌‌‌های حامل بار به سمت عراق نیز تاکید شد.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور از آمادگی صد در صدی و کامل نیروی انتظامی برای خدمات‌‌‌دهی به زوار اربعین حسینی خبر داد و تصریح کرد: در این راستا گیت‌‌‌ها افزایش یافته تا روند تردد زائران تسهیل گردد.

اشتری در توصیه‌‌ای به زوار اربعین خاطرنشان کرد: زائران اربعین حسینی (ع) حتماً مدارک لازم و قانونی را به همراه داشته باشند و ان‌‌شاءالله امسال نیز همچون سال‌‌‌‌های گذشته راهپیمایی بزرگ اربعین در کمال نظم و امنیت برگزار شود.

گفتنی است، پیش از ظهر امروز، فرمانده نیروی انتظامی از طریق ویدئو کنفرانس با وزیر کشور عراق در مرز مهران و مسئولان انتظامی در مرزهای چذابه، شلمچه و میرجاوه گفت‌‌‌‌‌وگو و بر لزوم خدمات‌‌‌‌‌دهی شایسته به زائران اربعین حسینی(ع) تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز