خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

تروریسم و جرائم سایبری مانع بزرگی برای صلح جهانی هستند/نیروی انتظامی با انهدام باندهای مخوف و کشف میلیون‌ها تن مواد مخدر امنیت را نهادینه کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۷۸۶۶۰

فرمانده ناجا با بیان اینکه معضلاتی مثل مواد مخدر، جرائم سایبری و تروریسم مانع بزرگی برای صلح جهانی هستند، گفت: نیروی انتظامی توانسته توطئه دشمنان را خنثی و با انهدام باندهای مخوف، کشف میلیون‌ها تن مواد و تقدیم شهدای فراوان امنیت را در کشور نهادینه کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری (فرمانده نیروی انتظامی) در نهمین نشست نیروی انتظامی با سفرا، کارداران و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی اظهار داشت: یکی از نیازهای اولیه بشر برخورداری از امنیت در ابعاد مختلف سیاسی اجتماعی اقتصادی و فرهنگی است. هر کشوری اولین اولویت ساختاری خود را برقراری امنیت قرار می‌دهد و در همین رابطه به پلیس غیور نیاز دارد.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با رهنمودهای مقام معظم رهبری و با برنامه‌ریزی همراه با ایثار و جلب مشارکت اجتماعی توانسته در حوزه امنیت و آرامش به موفقیت‌های چشمگیری دست یابد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه رشد در همه ابعاد ازجمله اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... در چارچوب امنیت به وقوع می‌پیوند، افزود: معضلاتی مثل مواد مخدر، جرائم سایبری و تروریسم مانع بزرگی برای صلح جهانی هستند. در این شرایط نیروی انتظامی توانسته توطئه دشمنان را خنثی کند‌ همچنین با انهدام باندهای مخوف، کشف میلیون‌ها تن مواد و تقدیم شهدای فراوان توانسته است امر امنیت را در کشور نهادینه کند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: امنیت رکن اساسی مناسبات سیاسی است. تهدید و ناکام گذاشتن ناامن‌کنندگان فضای سایبری و دفاع یکپارچه در مرزهای جمهوری اسلامی از نشانه‌های دیگر توانمندی‌های نیروی انتظامی است. جمهوری اسلامی به علت برخورداری از خصوصیات برگزیده‌ای مثل عدالت انصاف و دفاع از مظلومین همواره مورد توجه و تهدید دشمنان قرار دارد.

وی ادامه داد: حادثه تروریستی اهواز که در سالروز دفاع مقدس اتفاق افتاد و موجب شهید شدن عده‌ای از هموطنان به ویژه کودکان شد، نمونه‌ای از توطئه دولت‌های دست‌نشانده آمریکا و تروریست‌های ساخت آمریکا بود پیام جمهوری اسلامی به این حوادث روشن و پشیمان کننده است، چراکه امنیت مردم ایران خط قرمز همه مسئولین است و عملیات اخیر فرزندانشان در سوریه پاسخ ویران‌کننده‌ای به آنها بود.

فرمانده ناجا با بیان اینکه از دولت‌هایی که در این حادثه با ایران همدردی کردند سپاسگذاری می‌کند، تصریح کرد: هفته نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که امروز به مناسبت پاسداشت فعالیت‌های متعهدانه و اثربخش کارکنان و فداکاری در بخش‌های  امنیتی، انتظامی و اجتماعی دور هم جمع شده‌ایم، فرصت مناسبی است، برای تمرین و گسترش مفاهیمی همچون انضباط، اقتدار، حرفه‌ای‌گرایی و کارآمدی، آموزش و پیشگیری اجتماعی، خدمتگذاری و امانتداری، پژوهش‌محوری، روزآمدی، نهایتاً ولایتمداری و ایثارگری تا مرز شهادت همانند مولا و مقتدایشان حضرت امام حسین علیه السلام است.

وی در پایان گفت: در این ایام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کنار توانمندی‌های تبیین شده می‌تواند در کنار مسئولان مردم عزیز چوبی مستحکم برای نظامی هماهنگ‌تر از گذشته در جهت انتقال تجربیات و مناسبات چندجانبه را برپا کند. در این شرایط است که همه ما می‌توانیم به آینده‌ای روشن و آرام‌بخش امیدوار باشیم در نهایت باید به نقل از پیامبر گرامی اسلام بگویم؛ امنیت یکی از بزرگترین و گرانترین نعمت‌های الهی است که با نعمت سلامتی جسم برابری می‌کند و همه مردم به آن نیاز دارند و بدون آن شادی در زندگی مردم بی‌مفهوم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز