خبرگزاری کار ایران

سردار مهری خبر داد:

آغاز طرح ویژه اربعین از ۲۸ مهرماه

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۰۹۸

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آغاز طرح ویژه اربعین از ۲۸ مهرماه خبر داد و گفت: پنج هزار نیروی پلیس در قالب ۱۴۰۰ تیم در استان‌های هدف در حال آماده‌باش هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار تقی مهری در جلسه هماهنگی طرح‌های ویژه ترافیکی اربعین با بیان اینکه طرح ویژه ترافیکی از 19 مهرماه در استان‌های هدف آغاز شده است، گفت: از 28 مهرماه تا 14 آبان سال جاری همه دستگاه‌های خدماتی پلیس و امدادرسانی در حال آماده‌باش صد در صد هستند.

وی ادامه داد: در خصوص جاده‌ها و معابر مواصلاتی اقداماتی توسط وزارت راه صورت گرفته است و نیاز است که تا 28 مهرماه امورات و عملیات عمرانی در این استان‌ها و مناطق به پایان برسد تا به سرعت اقدامات ایمن‌سازی نیز آغاز شود.

مهری به موضوع پارکینگ‌ها در این استان‌ها اشاره کرد و گفت: با پیگیری‌هایی که صورت گرفته وضعیت پارکینگ نسبت به سال گذشته در این استان‌ها بهتر شده به ویژه در زمینه روشنایی و محصورسازی پارکینگ‌ها اقداماتی انجام شده است.

او به زائران اربعین حسینی توصیه کرد و گفت: از مردم می‌خواهیم سعی کنند از هم‌اکنون برنامه‌ریزی لازم برای استفاده از حمل  ونقل عمومی را انجام داده و از کسانی که از وسیله نقلیه شخصی استفاده می‌کنند نیز درخواست می‌کنیم هماهنگی لازم را با ماموران پلیس راه داشته باشند و قوانین و مقررات راهنمای و رانندگی را رعایت کنند تا با حادثه و مشکلی در این ایام مواجه نشویم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی همراه با دیگر نیروهای پلیس در طرح‌های انتظامی و ترافیکی مشارکت فعال دارند و بر اساس تدابیر فرمانده ناجا طرح‌های ترافیکی و انتظامی در همه استان‌های مسیر و هدف برگزار می‌شود.

مهری با اشاره به نیروهای پلیس که در این طرح‌ها در حال آماده باش هستند، گفت: بیش از پنج هزار نیروی پلیس در قالب 1400 تیم در استان‌های هدف برنامه‌ریزی و در حال آماده باش هستند.

وی خاطرنشان کرد: در محور شلمچه و چذابه وضعیت ترافیکی مناسب‌تری برنامه‌ریزی شده است. همچنین در محور چذابه تعریض محورها را شاهد بودیم در مرز مهران نیز در محور مواصلاتی ایلام به مهران اقدامات عمرانی خوبی صورت گرفته است و طرح‌های ترافیکی پلیس مانند سال گذشته در این مسیرها اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز