خبرگزاری کار ایران

سردار مهری خبر داد:

افزایش ۹ درصدی سفرهای تابستانی

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۳۸۹

رییس پلیس راهور ناجا گفت: برابر آمارهای موجود در ۵ ماهه نخست امسال افزایش ۹ درصدی در سفرها داستیم.

به گزارش ایلنا، سردار تقی مهری، رییس پلیس راهور ناجا شصت و سومین کمیته هماهنگی طرح‌های ترافیک تابستانه با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها دست به دست هم دادند تا یک سفر ایمن را برای هموطنان فراهم کنند، اظهار داشت: برابر امارهای موجود در ۵ ماهه نخست امسال افزایش ۵ درصدی در سفرها داستیم.

وی ادامه داد: در تیزماه که ماهه اول تابستان است خوشبختانه در تصاوفات درون شهری کاهش ۴ درصدی داشتیم.

سردار مهری با اشاره به اینکه با توجه به تجربیات پلیس دهه دوم شهریور افزایش سفر خواهیم‌داشت، افزود: همه دستگاه‌ها باید با تقویت تجهیزات و با تمام تلاش برای ایجاد سفری ایمن برای هموطنان تلاش کنند.

وی ادامه داد: در شهریور ماه نسبت به تقویت تجهیزات و نیروی انسانی راهنمایی و رانندگی اقدام شده و امیدواریم شرایط برای سفر هموطنان هموار شود.

رییس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه ۳۵ درصد تصادفات بر اپر سرعت و سبقت غیر مجاز بوده است، اظهار داشت: خستگی و خواب آلودگی ۳۸ درصد از تصادفات را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: ۳۷ درصد از فوتی های ناشی از تصادفات بر اثر واژگونی خودرو است؛ همچنین در جاده‌های کویری این آمار به ۶۶ درصد می‌رسد.

سردار مهری افزود: ۶۶ درصد از تصادفات فوتی در ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق افتاده است.

رییس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه در پایان شهریور افزایش سفر خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: عملیات‌های عمرانی از اول شهریور تا پایان در مسیرهای پر تردد کاهش پیدا می کند؛ همچنین از اول مهر تا ۱۵ مهرماه به دلیل بازگشایی مدارس عملیات عمرانی متوقف خواهد شد.

وی در پایان گفت: طرح ترافیکی بازگشایی مدارس ابلاغ شده و با هماهنگی متولیان این طرح به خوبی اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز