خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه راهور ناجا خبر داد:

ممنوعیت عملیات عمرانی در برخی استان‌های مرزی از ۲۸ مهر تا ۱۴ آبان

asdasd
کد خبر : ۶۸۰۰۹۵

رئیس پلیس راه راهور از ممنوعیت کلیه عملیات‌های عمرانی از ۲۸ مهر تا ۱۴ آبان در استان‌های مسیر و هدف مرزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدحسین حمیدی، رئیس پلیس راه راهور ناجا در کمیته هماهنگی‌ طرح‌های ویژه ترافیکی اربعین گفت: در سال گذشته تردد در شهر مهران مانند سال قبل آن بوده ولی در شلمچه و چذابه تردد افزایش داشت.

وی با بیان اینکه حوادث ترافیکی در اربعین سال گذشته کاهش داشت، گفت:‌ کلیه عملیات عمرانی از 28 مهر تا 14 آبان در استان‌های مسیر و استان‌های هدف مانند خوزستان، ایلام، کرمانشاه، لرستان، مرکزی و همدان ممنوع است.

رئیس پلیس راه راهور ناجا خاطرنشان کرد: در این ایام همچنین صدور بارنامه برای شرکت‌های حمل و نقل به جز مواد سوختی و فاسدشدنی ممنوع است همچنین کنترل ناوگان بار و مسافر از مبدا در طول طرح اربعین تشدید می‌شود و تردد خودروهای ترانزیت در زمان اجرای طرح اربعین از سه مرز غربی ممنوع خواهد شد.

سردار حمیدی با اشاره به آماده‌باش کلیه نیروهای امداد، خدماتی و پلیس گفت: تمامی نیروهای امدادی، خدماتی و پلیس از 28 مهر تا پایان طرح در آماده‌باش کامل هستند. همچنین مرخصی برای تاکسی‌های ون و سایر تاکسی‌های بین شهری از 28 مهر تا 14 آبان‌ماه ممنوع است و اتوبوس‌های درون شهری فاقد مجوز نیز در این ایام اجازه تردد در نقاط مرزی را ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز