خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه راهور ناجا خبر داد:

حضور فیزیکی پلیس در راه‌های مواصلاتی منتهی به مرزها

asdasd
کد خبر : ۵۵۲۵۵۲

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به آغاز طرح ترافیکی اربعین گفت: این طرح در محورهای منتهی به مرزهای شلمچه، مهران و چذابه آغاز شده است در صورت بازگشایی مرز خسروی شرایط ترافیکی تغییر کرده و افزایش ترددها را خواهیم داشت. از همین رو در مرز خسروی و قصر شیرین تقویت نیروهای پلیس راه انجام شده‌است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محمدحسین حمیدی در مراسم آغاز طرح ترافیکی اربعین و رژه خودرویی نیروهای اعزامی ستاد پلیس راهور گفت: حرکت امروز مایه خیر و برکت برای ما و مردم است و خوشحالیم که خداوند توفیق خدمت به زائران را در این ایام به ما داده است. کارهای زیادی از مدت‌ها قبل در حال انجام بوده و استان‌های زیادی از جمله خوزستان، کرمانشاه و ایلام درگیر این طرح هستند.

او گفت: بخشی از اقدامات طرح اربعین به پلیس راه ناجا مربوط می‌شود و حضور فیزیکی پلیس در سطح شهرها و راه‌های مواصلاتی منتهی به مرزها را شاهد هستیم.

وی با اشاره به آغاز طرح ترافیکی اربعین تاکید کرد: این طرح در محورهای منتهی به مرزهای شلمچه، مهران و چذابه آغاز شده است در صورت بازگشایی مرز خسروی شرایط ترافیکی تغییر کرده و افزایش ترددها را خواهیم داشت. از همین رو در مرز خسروی و قصر شیرین تقویت نیروهای پلیس راه انجام شده‌است. پلیس راه راهور نیز همراه با سایر استان‌‌ها به استان‌های مرزی اعزام شده ‌اند و امیدواریم بتوانیم خدمات بهتری را به زائران در این مدت ارائه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز