خبرگزاری کار ایران

اطفاء حریق در یک ساختمان مسکونی/ نجات جان ۲۰ نفر از ساکنان

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۲۳۲

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از نجات جان ۲۰ نفر از حریق در یک ساختمان در خیابان اختیاریه خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۴:۴۸ ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در خیابان اختیاریه شمالی کوچه بهرام به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه سه ایستگاه با امکانات کامل و خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: محل آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی ۶ طبقه بود که در هر طبقه ۵ واحد مسکونی وجود داشت آتش از یک واحد ۱۰۰ متری در طبقه سوم شروع شده و به سرعت در حال گسترش و سرایت به بخش‌های دیگر این واحد بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه دود بسیاری این واحد و طبقات بالایی را فراگرفته بود، تصریح کرد: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که ساکنان در وضعیت ناایمن بوجود آمده محبوس هستند و آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن آتش با دستگاه‌های تنفسی به طبقات بالایی رفته و مشغول جستجو برای یافتن و خارج کردن افرادی که در آن وضعیت ناایمن گرفتار بودند در نهایت نیز ۲۰ نفر از ساکنان با تلاش خبرنگاران از نقاط مختلف این ساختمان خارج شدند.

ملکی ادامه داد: دو نفر از ساکنان این ساختمان که خانم هم بودند از ناحیه دست و صورت دچار آسیب سطحی شده بودند که به عوامل اورژانس تحویل داده شدند. آتش نیز با تلاش آتش‌نشانان خاموش شد و تخلیه دود و ایمن‌سازی نیز انجام شد. در ساعت ۱۵:۵۸ محل برای بررسی علت حادثه به کارشناسان تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز