خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی خبر داد:

آتش‌سوزی 4 دستگاه خودروی لوکس در یک شرکت خصوصی

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۱۵۵

سخنگوی آتش‌نشانی از حریق در یک شرکت خصوصی و آتش گرفتن 4 دستگاه خودروی لوکس خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تشریح جزییات این حادثه آتش‌سوزی گفت: ساعت 3:03 بامداد یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان شرکتی و اداری در مسیر غرب به شرق جاده قدیم کرج بعد از بزرگراه آزادگان به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند تصریح کرد: محل آتش‌سوزی یک ساختمان شش طبقه از شرکت‌های خصوصی بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه این شرکت نیروی آتش‌نشانی داشت خاطرنشان کرد: در طبقه منهای یک شش دستگاه خودرو پارک شده بود که 4 دستگاه خودرو شامل یک دستگاه هیوندا، دو دستگاه سوزوکی و یک دستگاه لکسوز دچار آتش‌سوزی شدند.

ملکی ادامه داد: این شرکت مجهز به دستگاه سیستم اعلام حریق بود اما دستگاه اطفاء نداشت. نیروی آتش‌نشانی که متعلق به همین شرکت بود عملیات را آغاز کرده بود آتش‌نشانان تهران نیز خیلی سریع وارد عمل شده و به آنها کمک کردند و موفق شدند آتش‌ را به سرعت خاموش کنند.

او یادآور شد: سه دستگاه خودرو به طور کامل سوخته بود اما خودروی لکسوز از قسمت موتور و جلو دچار حریق شده بود و قسمت‌های عقب خودرو سالم مانده بود. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز