خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت انجام شد؛

بازدید وزیر علوم از نمایشگاه سازمان صنایع هوایی

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۱۸۴

همزمان با سومین روز هفته دولت، وزیر علوم از نمایشگاه آخرین دستاوردها و توانمندی‌های پژوهشی و دفاعی سازمان صنایع هوایی وزارت‌دفاع بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، منصور غلامی در این بازدید با تحسین کارهای صورت‌گرفته توسط پژوهشگران داخلی در ساخت هواپیماهای نظامی اظهار داشت: این همت و تلاش محققان و پژوهشگران داخلی و بومی نشاندهنده این است که هر زمان مسائل و مشکلات کشور به درستی احصا شوند و انجام آن به محققان داخلی و به خصوص پژوهشگران دانشگاهی واگذار شود، این موارد به بهترین نحو ممکن انجام شده و راه حل های مناسبی برای آنها در نظر گرفته می شود.

وزیر علوم با بیان اینکه در این نمایشگاه شاهد دقت فراوان متخصصان ایرانی در انجام امور و ساخت قطعات مورد نظر هستیم که این اندازه از حساسیت در کار با استانداردهای جهانی و بین المللی برابری می کند، گفت: این نحوه کار کردن نشاندهنده دقت فوق العاده در انجام امور و استفاده از دانش و فناوری های جدید توسط محققان دانشگاهی است.

وی با بیان اینکه باعث افتخار است که محققان و پژوهشگران دانشگاهی و مراکز پژوهشی کشور در ساخت هواپیماهای نظامی و سایر بخش های دفاعی کشور همکاری داشته و بخشی از این امور را برعهده گرفته اند، گفت: این مساله نشاندهنده قدرت بالای محققان دانشگاهی است و امیدوارم همه صنایع کشور که احتیاج به ساخت قطعات و موارد اینچنینی دارند و تاکنون این قطعات را از خارج از کشور تهیه می کردند، به محققان دانشگاه ها و مراکز پژوهشی داخل کشور مراجعه کنند تا در مدتی کوتاه این قطعات با کیفیتی برتر توسط فناوران و محققان داخلی ساخته شده و در اختیار آنان قرار گیرد.

در این بازدید مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، نیلی احمدآبادی، رئیس دانشگاه تهران و معتمدی، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر وزیر علوم را همراهی می کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز