خبرگزاری کار ایران

فرهاد دلق‌پوش خبر داد:

راه‌اندازی 24 واحد صنعتی در طول هفته دولت در گیلان/کسب رتبه دوم کشوری گیلان در تولید ظروف آب معدنی

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۶۹۸

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از افتتاح چهار واحد صنعتی به‌صورت رسمی همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، فرهاد دلق‌پوش در حاشیه این مراسم گفت: در برنامه ارائه شده ۲۴ واحد در لیست افتتاح در استان گیلان قرار دارند که در مجموع باعث اشتغال ۱۰۵۷ نفر خواهند شد که امروز فقط در شهرستان رشت، چهار واحد صنعتی ویژه مورد بهره‌برداری رسمی قرار گرفت.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: حجم کل سرمایه گذاری‌های انجام شده برای انجام این طرح ها بیش از دو هزار و دویست و چهار هزار میلیارد ریال است که اختصاص چنین رقمی برای طرح های توسعه صنعتی در گیلان باعث رشد اقتصاد و اشتغال خواهد شد. با افتتاح این طرح‌های صنعتی ما علاوه بر ایجاد اشتغال بومی، از واردات این کالاها، تا حد امکان بی‌نیاز می‌شویم.

دلق پوش به تنوع محصولات تولیدی مورد افتتاح واحدهای جدید اشاره نمود و تصریح کرد: واحد های افتتاح شده در هفته دولت شامل تولید لامپ، لوله‌های پی وی سی، انواع کیسه های پروپیلن و پوشاک، ظروف یک‌بار مصرف گیاهی، انواع فراورده‌های شیمیایی، انواع پالت چوبی، رویه کفش، واحدهای بسته بندی چاشنی و ادویه است.

گفتنی است، استان گیلان با راه اندازی خط تولید انواع پری فرم در شرکت صنایع پلاستیک لاکان در شهر صنعتی رشت، رتبه دوم کشوری را در تولید ظروف آب معدنی به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز