خبرگزاری کار ایران

علی محمد احمدی خبر داد:

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۵ پروژه در هفته دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد

asdasd
کد خبر : ۶۶۰۶۷۳

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۵ پروژه با اعتبار حدود ۲۱۸ میلیارد تومان در این استان خبرداد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، علی محمد احمدی در نشست خبری که به مناسبت شروع هفته دولت در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، گفت: در هفته دولت امسال 205 پروژه با اعتبار 218 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی خواهد شد که از این تعداد 181 پروژه افتتاح و 24 پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: امسال 200 تا 300 میلیارد تومان از نظام بانکی مستقیم یا غیرمستقیم به حوزه تولید استان کهگیلویه و بویراحمد تزریق کردیم که ماحصل آن این بوده که 110 طرح اقتصادی با اعتبار 150 میلیارد تومان در حال کلنگ‌زنی یا افتتاح است.

وی با اشاره به نحوه جذب اعتبارات توسط مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: همواره به مدیران استان گفته‌ایم که چشم‌شان به بودجه استانی نباشد و از آنها خواسته‌ایم برای جذب اعتبارات راهی مرکز شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اکنون جای جای استان تبدیل به کارگاه‌های عمرانی در حوزه‌های مختلف بهداشت، آموزشی و عمرانی شده است. پروژه‌های عمرانی فعال هستند و پروژه‌هایی که هم مشکل دارند، آنها را حمایت و تقویت خواهیم کرد.

احمدی با اشاره به برخی پروژه‌های عمرانی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پروژه‌های آبرسانی خوبی در دشت‌های امامزاده جعفر(ع)، لیشتر، باشت و خان احمد داریم. 500 میلیون دلار برای ضریب افزایش بهسازی چاه‌های نفت گچساران و بهمئی جذب کردیم.

وی با اشاره به فضای کنونی سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فضای استان براساس آمارها و داده های به دست آمده، فضای امن برای سرمایه گذاری است.

احمدی با بیان اینکه بالندگی خاصی در استان برای توسعه و پیشرفت وجود دارد، ادامه داد: استان کهگیلویه و بویراحمد همانند سایر استان‌های کشور با کمبود و کاستی‌های مواجه هستیم، اما با درک و صحه صدر و صبوری و درایت مردم از این کمبودها و مشکلات نیز عبور کردیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عملکرد دولت در این استان پرداخت و اظهارداشت: بسیاری از گره‌های اقتصادی در حوزه‌های مختلف را مرتفع و مدیران استان با دلسوزی در مسیر رشد این استان حرکت کرده‌اند.

وی به رفع موانع واحدهای تولیدی اشاره کرد و افزود: در این مدت با تلاشی که صورت گرفت واحدهای تولیدی نیمه فعال و راکد را فعال کردیم.

احمدی گفت: در بعد صادرات نفتی جهش بسیار خوبی داشتیم و باید بیشترین از این کار کنیم و میزان اشتغال پایدار را در استان تقویت کردیم.

استاندار با بیان اینکه مسیر توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد مسیر بسیار خوبی است، تصریح کرد: در بحث اشتغال روستایی جهش خوبی داشتیم.

احمدی از رسانه‌ها خواست هرجا چیزی غیرشفاف از مدیران دیدند آن را رسانه ای کنند.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پاسخگویی مسوولان یک اصل است، از طرفی استان کهگیلویه و بویراحمد یک استان محروم است و بدون شک مردم همه چیز را می‌دانند.

احمدی در پاسخ به سووالی درباره کارآمدی مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد، هم تصریح کرد: تمام تلاشم بوده که تمام مدیران به سمت کارآمدی بروند.

وی گفت: تلاش تمامی مدیران برای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد است و البته هم مردم و هم مسوولان باید برای رسیدن به نقطه مطلوب در کنار هم‌تلاش کنتد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز