خبرگزاری کار ایران

علی الهیار ترکمن:

مطالبات اصلی فرهنگیان در سال‌گذشته پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۵۱۴

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: مطالبات اصلی فرهنگیان در سال‌گذشته پرداخت شده است.

به گزارش ایلنا، علی الهیار ترکمن امروز در حاشیه برگزاری گردهمایی مشترک مدیران مدرسه‌های کاشان به خبرنگاران گفت: مطالبات اصلی فرهنگیان در سال‌گذشته 9 هزار و 480 میلیارد ریال بود که از ابتدای سال‌جاری تاکنون هفت‌هزار و 800 میلیارد ریال در 2 نوبت پرداخت شده است.

وی با اشاره به مطالبات پیش از سال‌های 90 و 91 فرهنگیان افزود: به استناد ماده یک قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر، برای مشخص‌شدن بدهی‌ها دولت موظف شده تا پس از هماهنگی با اداره‌های کل خزانه‌داری استان‌ها و ثبت بدهی‌ها در یک سامانه جامع، نتیجه‌گیری قطعی انجام داده و ردیفی مشخص در بودجه برای آن پیشنهاد کند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش درباره کمبود نیروی انسانی این وزارتخانه بیان کرد: به استناد ماده 103 قانون مدیریت خدمات‌ کشوری این اختیار وجود دارد تا فرهنگیان بازنشسته متقاضی ادامه خدمت بالاتر از 30 سال را همچنان به کار بگیریم.

وی اضافه کرد: اوج استخدام‌های وزارت آموزش و پرورش بین سال‌های 65 تا 73 بود اما سال‌های 95 و 96 نزدیک به 79 هزار و 600 نفر بازنشسته شدند و تا پایان سال‌جاری نیز 52 هزار و 700 نفر از فرهنگیان مشمول شرایط بازنشستگی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز