خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

تغییر شرایط اعطای وام به فرهنگیان / ارائه فاکتور خرید حذف شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۴۱۷

افراد سرپرست خانوار، بیماران و همکارانی که تاکنون برای تحصیل و ازدواج خود، همسر و یا فرزندشان از تسهیلات ویژه فرهنگیان بهره‌ای نبرده‌اند، دارای اولویت برای دریافت وام هستند.

مدیر کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بنا به درخواست آموزش و پرورش و رایزنی‌های صورت گرفته توسط این وزارتخانه، ارائه فاکتور خرید کالا و همچنین الزام به تأمین پیش پرداخت بانکی از مدارک لازم برای دریافت وام، حذف شد.

به گزارش ایلنا، فرشید سیاری مدیر کل پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص اجرای تفاهم‌نامه منعقد شده بین این وزارتخانه و بانک ملی مبنی بر اعطای ۱۲ هزار میلیارد ریال در قالب وام‌های ۵۰ میلیون ریالی کم‌بهره به فرهنگیان واجد شرایط، اظهار داشت: بنا به درخواست آموزش و پرورش و رایزنی‌های صورت گرفته توسط این وزارتخانه، ارائه فاکتور خرید کالا و همچنین الزام به تأمین پیش پرداخت بانکی از مدارک لازم حذف شد.

سیاری با دارای اولویت خواندن افراد سرپرست خانوار، بیماران و همکارانی که تاکنون برای تحصیل و ازدواج خود، همسر و یا فرزندشان از تسهیلات ویژه فرهنگیان بهره‌ای نبرده‌اند، تصریح کرد: این افراد می‌توانند با ارائه اصل و تصویر شناسنامه و کارت ملی متقاضی و ضامن، تکمیل فرم تعهدنامه‌های بانکی و ارائه تصویر کسر اقساط گروهی تنظیم شده توسط ادارات آموزش و پرورش مناطق، از تسهیلات بانکی فوق بهره‌مند شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز