خبرگزاری کار ایران

دستگیری اراذل و اوباش‌های کیان شهر/ تعبیه دوربین در لامپ جلوی خانه برای فرار از دست ماموران

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۹۰۹

دو اراذل و اوباشی که با قمه در یک درگیری با سه نفر مواد فروش اقدام به اخلال به نظم عمومی و تخریب دو دستگاه عابر بانک کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری پایتخت، دو اراذل و اوباش سطح یک که در منطقه کیانشهر و شهرک های اطراف آن سابقه شرارت و فروش مواد مخدر داشتند با سه مواد فروش منطقه در ساعت 2 بامداد یکشنبه 14/5/97 بخاطر اختلاف حساب فروش مواد درگیر شدند و یکدیگر را با قمه مورد ضرب و جرح قرار دادند و دو دستگاه عابر بانک را تخریب کردند.

پس از در جریان قرار گرفتن موضوع، سریعا تیم عملیات کلانتری 158 کیانشهر وارد عمل و با بررسی میدانی موفق به شناسایی عاملان درگیری شدند که نفر اصلی متهم 30 ساله که از اراذل منطقه بوده و علاوه بر فروش مواد مخدر مدتی است در زمینه سرقت نیز فعالیت خود را آغاز کرده است که پس از شناسایی مخفیگاه اش عصر روز پنجشنبه دستگیر و قمه های بکار برده شده در درگیری نیز از وی کشف شد.

متهم در تحقیقات بیان داشت از سه نفر مواد فروش مبالغی طلب داشته که از پرداخت آن امتناع کرده بودند و از آنجا که راه حل را ترساندن آنان می دانستند به همراه یکی از دوستانش نقشه کشاندن آنها را به کیانشهر و عملی کردن تصمیمشان را گرفتند که پس از حضور آنان به علت آنکه مست کرده بودیم قمه کشی کردیم و درگیری ایجاد شد و حتی دو عابر بانک نیز تخریب شد و از محل متواری شدیم.

متعاقبا با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه متهم دوم شناسایی شد و در حالی دستگیر شد که در حال بسته بندی هرویین در پک های مختلف بود و 15 گرم هرویین نیز کشف شد. علاوه بر کشف مواد، یک عدد گاز اشک آور ، تعدادی اموال مسروقه از جمله پنل، ساب، آمپلی فایر و 35 عدد کارت سوخت نیز یافت گردید.

نکته قابل توجه آنکه متهم دستگیر شده برای کنترل ورود و خروج مشتریانش به مخفیگاهش و نیز پنهان شدن از پلیس، محل خود را به دوربین مداربسته مجهز نموده بود به نحوی که در لامپ جلوی خانه یک دوربین بسیار کوچک وای فای دار نصب کرده بود که از طریق گوشی اش در هر جا که بود محل را کنترل می کرد که ماموران پس از اطلاع از این موضوع با یک عملیات پلیسی وارد مخفیگاه شدند.

سرهنگ ظهیری رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان داشت: در تحقیقات اولیه متهمان بیان داشتند برخی از شبها در شهرک های حوالی کیانشهر با خودروی خود اقدام به سرقت لوازم خودرو می کردند که تاکنون به 20 فقره اعتراف کرده اند. ضمن آن که تلاش جهت دستگیری سه متهم دیگر ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز