خبرگزاری کار ایران

فوت و مصدومیت 3 نفر به دلیل ریزش آوار

asdasd
کد خبر : ۶۴۶۴۳۲

سخنگوی سازمان آتش نشانی از کشته و مصدومیت سه نفر به دلیل ریزش آوار در یک ساختمان در حال ساخت خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۵:۱۹ ظهر امروز یک مورد حادثه آوار در یک محل گودبرداری شده در خیابان مجیدیه شمالی، خیابان کاووسی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شد، دامه داد: محل حادثه قطعه زمینی حدود ۲۰۰ متر بود که به عمق تقریبی ۶ متر گودبرداری شده بود. در ضلع شرقی محل گودبرداری شده کارگران مشغول کار بودند که به یکباره بخشی از دیواره‌ها که از ساختمان قبلی باقی مانده بود فرو ریخته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی ادامه داد: آوارها روی سه نفر از کارگران ریخته بود پیش از رسیدن آتش نشانان سایر افرادی که در این پروژه بودند این افراد را خارج کرده بودند. آتش نشانان با ادامه جستجو مطمئن شدند کسی در زیر آوار نیست این سه کارگر نیز تحت معاینه قرار گرفته و مشخص شد که یک نفر از این کارگران که از اتباع افغانستانی بودند و از ناحیه سر بشدت صدمه دیده بود، جان خود را از دست داده و دو نفر دیگر به شدت مصدوم شدند.

ملکی خاطر نشان کرد: در حال حاضر نیروهای آتش نشانی مشغول ایمن سازی محل هستند و تا دقایقی دیگر محل را تحویل عوامل انتظامی و مالکان پروژه خواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز