خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد:

مرگ دو کارگر ۱۵ ساله افغان در یک بالابر

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۴۹۵

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: دو کارگر افغانستانی ۱۵ ساله هنگام استفاده از بالابر بین دیواره و کفی بالابر گرفتار شدند و به علت شدت جراحات وارد شده جانباختند.

جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش نشانی) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در ساعت ۰۰: ۵۰ بامداد امروز حادثه گرفتار شدن دو کارگر در دستگاه بالابر واقع در تهرانپارس خیابان همای شرقی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصه نیروهای دو ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام می‌شوند.

ملکی در ادامه گفت: محل حادثه یک ساختمان یک طبقه قدیمی در حال بازسازی و مغازه کناری آن بود. کارگرانی که مشغول بازسازی ساختمان بودند برای استراحت از مغازه استفاده کرده و برای تردد از طبقه منفی مغازه به همکف از بالابر استفاده می‌کردند.

وی افزود: دو کارگر افغانستانی ۱۵ ساله هنگام استفاده از بالابر بین دیواره و کفی بالابر گرفتار شده بودند. آتش نشانان بلافاصله عملیات‌‌ رها سازی این افراد را انجام دادند.

ملکی تصریح کرد: با تحویل این دو نوجوان به اورژانس مشخص شد آن‌ها به علت شدت جراحات جان خود را از دست داده‌اند. با تحویل محل در ساعت ۱: ۳۰ بامداد به نیروی انتظامی، عملیات آتش نشانی به پایان رسید.

سخنگوی آتش نشانی تاکید کرد که از بالابر باید برای جابه جا کردن مصالح و کالا‌ها استفاده کرد چراکه حفاظ ندارد و به علت عدم دقت لازم احتمال محبوس شدن افراد و قطع عضو وجود دارد و اگر به هر دلیل کسی می‌خواهد از بالابر استفاده کند باید دارای حفاظ و یا کابین استاندارد باشد تا این دست حوادث را شاهد نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز