خبرگزاری کار ایران

سرپرست مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت:

حفاظت مالی از بیماران محور اصلی فعالیت‌های مرکز مدیریت پیوند است

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۹۶۹

سرپرست مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت، گفت: تمام تلاش ما این است که سهم این مرکز از حوزه سلامت در مسیر صحیح، مدیریت و هزینه شود و حفاظت مالی از بیماران و ارائه خدمات با کیفیت، محوریت اصلی آن خواهد بود.

به گزارش ایلنا، مهدی شادنوش در اجلاس کشوری مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها اظهار داشت: مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها در قالب جدید در وزارت بهداشت شکل گرفته و تشکیلات آن ابلاغ شده است، این مرکز در حوزه معاونت درمان وظایف سنگین و پیچیده ای را برای ارائه خدمات به گروه های مختلف بیماران بر عهده دارد.

وی افزود: افرادی که در حوزه مدیریت پیوند و درمان بیماری ها فعالیت می کنند در کنار تسلط و تخصص، به انگیزه ی بالا و همراهی مسئولین و مدیران درون بخشی و فرابخشی از جمله سازمان های بیمه گر نیاز دارند.

شادنوش با بیان اینکه مدیریت بیماری های خاص، پیوند، سرطان و ناباروی چهارحوزه عمده مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری ها است، خاطرنشان کرد: این مرکز ماموریت های دیگری همچون مدیریت حوزه توانبخشی و سلامت روان را نیز عهده دار است.

سرپرست مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری های وزارت بهداشت، بیان کرد: با توجه به گستردگی خدمات این مرکز و اهمیت سیاستگذاری با کمک خرد جمعی، همایش امروز با هدف تشریح اهم وظایف و اقدامات برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه چنانچه نیت فعالیت ها، خیر و در جهت کمک به همنوع و تلاش برای حل مشکلات بیماران باشد، قطعا ثمره آن به صورت مثبت قابل رویت خواهد شد و منجر به رضایتمندی هموطنان خواهد شد، تصریح کرد: درخصوص مدیریت منابع و مصارف نیز تمام تلاش ما این است که سهم این مرکز از حوزه سلامت در مسیر صحیح، مدیریت و هزینه شود و حفاظت مالی از بیماران و ارائه خدمات با کیفیت محوریت اصلی آن خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز