خبرگزاری کار ایران

خدمت‌رسانی ویژه شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در لیالی قدر و روز قدس

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۲۴۱

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در لیالی قدر از ساعت ۲۱ به زائران حرم عبدالعظیم حسنی (ع) خدمات ارایه می‌دهد واز ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه (۱۸خرداد) آماده خدمت رسانی به شهروندان برای شرکت در مراسم روز جهانی قدس خواهد بود.

به گزارش ایلنا، شرکت واحد اتوبوسرانی تهران تمهیدات ویژه‌ای را برای سرویس‌رسانی، به مرحله اجرا خواهد گذاشت.ناوگان این شرکت، عزیمت زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) را در شب های قدر پوشش خواهد داد. انتقال زائران گرامی در این شب‌‌ها، ساعت ۲۱، از مترو شهرری به مقصد میدان مدرس شهرری و پس از پایان مراسم از حرم به مقاصد زیر صورت خواهد پذیرفت:

مترو شهر ری - میدان خراسان - کهریزک - خاوران - زمان آباد - نازی آباد - نظامی - دولت آباد – شوش

بر اساس اطلاعیه شرکت واحد اتوبوسرانی، این شرکت در جهت رفاه حال شهروندان جهت عزیمت به محل برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در دانشگاه تهران، سرویس‌های ویژه ای را برقرار خواهد کرد. در راهپیمایی روز جهانی قدس، شرکت واحد با اختصاص  ۱۰۰۰ دستگاه اتوبوس، از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح روز جمعه (۱۸خرداد) آماده خدمت رسانی به شهروندان از مبادی زیر است:

سامانه یک : میدان رسالت – چهارراه تهرانپارس – میدان نبوت- آذری          

سامانه دو : میدان خراسان – پایانه خاوران – شهرک شهید بروجردی              

سامانه سه: حکیمیه – شهرک شهید محلاتی - تجریش    

سامانه چهار: میدان راه آهن – بازاردوم نازی آباد – ابوذر  

سامانه پنج : میدان آزادی – فلکه دوم صادقیه – شهرک شهید باقری – تهرانسر              

سامانه شش: دولت آباد – ۱۳آبان (رجایی) - یافت آباد- شهرک ولیعصر

براساس گزارش شرکت واحد اتوبوسرانی در پایان مراسم روز قدس، شرکت کنندگان را از محل‌های مشخص شده، به مبادی اولیه بازمی‌گرداند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز