خبرگزاری کار ایران

نشست ستاد برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در صومعه سرا

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۷۸۵

فرماندار صومعه‌سرا گفت: روز قدس از روزهایی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یک بار دیگر فریاد آزادیخواهی مردم مظلوم جهان به گوش همگان می رسد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا ، علی فتح‌اللهی در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس که صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد ضمن بیان اهمیت روز جهانی قدس در حمایت از مظلومین جهان بویژه مردم فلسطین گفت:امروز نیز نگاه تکفیری ، صهیونیستی که برای رسیدن به اهداف پوچ خود از هیچ مسیری دریغ نمی کنند در برخی نقاط جهان پدید آمده که با حضور مردم همیشه  در صحنه در روز جهانی قدس و اعلام انزجار آنها از ستمگران و ظالمان جهان ، چهره پلیدشان نمایان خواهد شد.

فرماندار صومعه سرا بر لزوم تلاش مدیران و دستگاهها برای ایجاد بستر مناسب جهت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس تاکید وخاطر نشان کرد: مشارکت وحضور مردم در تمامی صحنه ها از پیروزی انقلاب تا کنون چشمگیر و پر رنگ بوده واین نشان از عشق و علاقه مردم به انقلاب و کشور شان است.

 براساس برنامه ریزی‌های انجام شده راهپیمایی روز جهانی قدس در 5منطقه شهرستان صومعه سرا برگزار می شود.بخش مرکزی، تولمات، گوراب زرمیخ، طاهرگوراب و ضیابر   از جمله این مناطق هستند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز