خبرگزاری کار ایران

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان بمناسبت روز جهانی قدس

asdasd
کد خبر : ۳۸۵۸۱۵

تدبیر و دور اندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه‌ ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، هر ساله میعادگاه تجلی وحدت مسلمین در حمایت از فلسطین مظلوم است.

به گزارش ایلنا از رشت و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، امروز پیام مشترکی از سوی نماینده ولی فقیه در گیلان ، استاندار و رئیس مجمع نمایندگان بمناسبت روز جهانی قدس صادر شد.

متن پیام به شرح زیر است:

 تدبیر و دور اندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در نامگذاری آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، هر ساله میعادگاه تجلی وحدت مسلمین در حمایت از فلسطین مظلوم است.

مردم ستمدیده‌ی فلسطین پس از نامگذاری روز قدس، جان دوباره‌ای در مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی گرفتند و خروش‌های مردم آزادیخواه جهان در زنده کردن بشارت الهی مبنی بر اینکه حکومت از آن مستضعفین است پایه‌های ظلم و ستم جهانی که نماد آن رفتارهای سفاکانه ی رژیم کودک‌کُش اسرائیل محسوب می شود را به لرزه در آورد.

در آستانه‌ی روز جهانی قدس، ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین رمضان خونین دیگری را پشت سر می‌گذارند و در این میان چشمشان به عدالتخواهان جهان بویژه ایران اسلامی دوخته شده است تا شاهد حمایت از برادران و خواهران خود در نخستین قبله ی مسلمین باشند .

بی‌شک اعلام انزجار از جنایات جنگی اسرائیل و هم پیمانانش بویژه آمریکا و آل سعود که از گروههای تروریستی و تکفیری در عراق، سوریه و دیگر کشورها حمایت می‌کنند باعث رساندن ندای مظلومیت کودکان، زنان و مردم بی دفاع فلسطین به گوش همگان  و رسوایی بیشتر سران کشورهای وابسته و مجامع جهانی خاموش، می شود.

اینجانبان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات به درگاه ایزدمنان ، از مردم ولایتمدار و فهیم گیلان دعوت می‌نمائیم ضمن تجدید عهد با آرمان‌های امام خمینی (ره) و پیروی از منویات رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی)، همراه و همگام با همه ی ملت شریف ایران، در جمعه ی پیش رو با حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند و آزادی فلسطین را فریاد زنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز