خبرگزاری کار ایران

آمادگی برای تمدید ساعات خدمت‌رسانی در متروی تهران و حومه

asdasd
کد خبر : ۵۸۷۴۶۴

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: متروی تهران آمادگی دارد تا در صورت نیاز زمان خدمات رسانی در تمام خطوط خود را تا ساعات پایانی شب تمدید کند.

به گزارش ایلنا به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، محسن محمدیان بابیان اینکه شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با آمادگی کامل از صبح امروز (یکشنبه ۱۳۹۶/۱۱/۰۸) در خطوط پنج گانه مترو به ویژه در خط پنج مترو، حدفاصل ایستگاه های تهران (صادقیه) - گلشهر و بالعکس، در حال خدمت رسانی است افزود: شهروندان گرامی می‌توانند برای سفرهای درون‌شهری خود از متروی تهران که ایمن‌ترین وسیله حمل و نقل درون‌شهری است؛ استفاده کنند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: امروز هم در صورت نیاز اعزام قطارهای فوق‌العاده، به‌خصوص در خط ۵ متروی تهران و حومه  به علت بارش برف سنگین در اتوبان تهران – کرج، انجام می شود.

محسن محمدیان تصریح کرد: در شب گذشته نیز جدا از اعزام قطارهای فوق‌العاده، ساعت سرویس‌دهی در متروی تهران تمدید شد به طوریکه در خطوط یک، دو، سه و چهار مترو حرکت قطارها تا ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه بامداد ادامه داشت و در خط ۵ مترو نیز که شرایط ویژه تری نسبت به سایر نقاط تهران داشت، خدمات‌دهی تا ساعت ۳ بامداد انجام پذیرفت.

وی به اسکان اضطراری مسافران در ایستگاه‌های متروی تهران اشاره کرد و افزود: ۵۸ نفر از شهروندان محترم که نتوانسته بودند به منازل خود برسند، دیشب در ایستگاه‌های محمدشهر، کرج، وردآورد و ایران خودرو اسکان داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز