خبرگزاری کار ایران

سند ظرفیت سنجی و توسعه محلات منطقه ۱۷ تدوین می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۷۳۳۵

شهردار منطقه۱۷ از تهیه سند ظرفیت‌سنجی و توسعه محلات با تکیه بر هویت بومی، فرهنگی و پیوست اجتماعی، با رویکرد برنامه چهارساله توسعه‌ای منطقه خبر داد.

 به گزارش ایلنا، امیر محسنی (شهرداری منطقه ۱۷) با اشاره به عزم راسخ مدیریت شهری این منطقه در جلب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی گفت: از نخستین روزهای فعالیت دوره جدید مدیریت شهری و آغاز به کار در این منطقه، بر گسترش تعامل با شهروندان و جلب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تاکید شده و اعلام کردیم که مدیریت شهری منطقه ۱۷ از سرمایه‌گذاری اقتصادی در این منطقه، مشتاقانه استقبال کرده و آمادگی هرگونه مشارکت در توسعه و آبادانی این منطقه را داریم.

محسنی با اشاره به لزوم شناسایی ظرفیت‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در محلات گفت: در مدل توسعه منطقه باید با شناخت کافی از محلات منطقه، نقاط قوت آن برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را شناسایی و برای جلب آن اقدام کنیم. در این صورت می‌توانیم با صرف کمترین هزینه، علاوه بر توسعه محله بازدهی سرمایه را توجیه‌پذیر کنیم.

محسنی تهیه سند سرمایه‌گذاری را گام مهمی در توسعه محلات دانست و تصریح کرد: این سند می‌تواند شناخت کامل و صددرصدی نسبت به محله ایجاد کرده و فرصت‌های زودبازده و کلان سرمایه‌گذاری را مشخص کند تا شهروندان در تمامی سطوح بتوانند از این اطلاعات استفاده کرده و برای سرمایه‌گذاری در محله‌شان اقدام کنند. همچنین بخش خصوصی هم می‌تواند ایده‌های نو را برای توسعه و پیشرفت محلات ارائه کند.

سند توسعه سرمایه‌گذاری محلات ۱۴گانه به تفکیک هر محله و با هدف شناسایی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال تدوین است و به زودی رونمایی و عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز