خبرگزاری کار ایران

تشکر وزیر آموزش و پرورش از رهبر انقلاب به مناسبت حضور در دانشگاه فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۲۱۰

سیدمحمد بطحایی به مناسبت حضور مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دانشگاه فرهنگیان، مراتب تشکر جامعه فرهنگیان را طی پیامی اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام سیدمحمد بطحایی به شرح ذیل است:

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)

با سلام و تحیات فراوان

جامعه بزرگ آموزش و پرورش هفته معلم امسال را با خاطره‌ای به یادماندنی به پایان رساند، پایانی که البته سرآغاز نوسازی و رویشی جدید برای نظام تعلیم و تربیت کشورمان است.

نگاه بلند و امیدبخش حضرتعالی به جایگاه بی بدیل آموزش و پرورش به عنوان رکن اصلی پیشرفت کشور که فرمودید «هزینه کردن برای آن در واقع سرمایه‌گذاری برای آینده کشور است» و تاکید مستطاب عالی بر ضرورت اجرای جامع و کامل سند تحول بنیادین و لزوم حمایت همه جانبه دستگاه‌ها و نهادهای مختلف و مردم عزیز از آموزش و پرورش و اهتمام فزون تر به ارتقای کمی و کیفی دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی، یقیناً امید و انگیزه تلاش صادقانه و خستگی ناپذیر را در فرهنگیان و به ویژه مسئولان این دستگاه عظیم تقویت کرده است.

به عنوان معلم و خادم خانواده بزرگ آموزش و پرورش، مراتب قدردانی و تشکر وافر خود را به نمایندگی از فرهنگیان شریف نسبت به حضور خاطره انگیز، موثر، امیدبخش و راهگشای رهبر فرزانه انقلاب در دانشگاه فرهنگیان تقدیم می‌دارم.

تأییدات و حمایت مجدانه حضرتعالی، وظیفه اینجانب را در تحقق سیاست‌ها و رهنمودهای معظم له سنگین تر از گذشته کرده است.

امیدواریم از دعای خیر و رهنمودهای دلسوزانه حضرتعالی در بالندگی نظام آموزش کشور و پرورش فرزندان ایران اسلامی بیش از پیش بهره‌مند باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز