خبرگزاری کار ایران

اعلام زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات صندوق ذخیره فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۹۹۳

مسئول ستاد راهبری انتخابات نمایندگان فرهنگیان در هیات امناء صندوق ذخیره ازبرگزاری مرحله دوم انتخابات صندوق ذخیره فرهنگیان در روزهای یکشنبه و دوشنبه 23و24 اردیبهشت ماه در اردوگاه شهید باهنر تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، اصغر حصیری اظهار کرد: از جمله اقداماتی که ستاد راهبری انتخابات نمایندگان فرهنگیان در صندوق ذخیره بلافاصله پس از مرحله اول انتخابات انجام داده است می توان به برگزاری جلسات منظم برای آمادگی بیشتر در خصوص برگزاری مرحله دوم انتخابات حساسیت و دقت نظر بیشتر اعضاء نسبت به برگزاری مرحله دوم  اشاره کرد. وی ادامه داد: دریافت استعلام عدم سوء پیشینه منتخبان مرحله اول از مراجع مسئول  و دریافت استعلام عدم تخلفات اداری و قضایی  و همچنین دریافت استعلام بانکی از بانک مرکزی مبنی بر عدم داشتن تخلفات بانکی توسط منتخبین و همچنین توسط کمیته نظارت  را می توان از جمله فعالیت های این ستاد برشمرد.

حصیری تصریح کرد:اعلام نتایج قطعی مرحله اول انتخابات نمایندگان فرهنگیان در صندوق ذخیره در هفته معلم  مورخ 18 اردیبهشت 97 از طریق سامانه انتخابات  از ساعت 8 صبح آغاز خواهد شد؛ البته هم اکنون منتخبین مشغول استعلام از مراجع مختلف هستند و تعطیلات نوروزی نیز دریافت استعلامات مورد نیاز را به تاخیر انداخت.

وی زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مذکور را 23 و 24 اردیبهشت ماه 97 اعلام وعنوان کرد: محل برگزاری مرحله دوم  انتخابات در اردوگاه شهید باهنر شهر تهران خواهد بود و همه پیش بینی های لازم برای اسکان و حضور منتخبین گرامی صورت گرفته است.

مسئول ستاد راهبری انتخابات نمایندگان فرهنگیان در  هیات امناء صندوق ذخیره خاطر نشان کرد: مدیریت جلسه برگزاری انتخابات مرحله دوم با حضور 83 منتخب و زمانبندی ارائه سخنرانی برای هر کاندیداها انجام می شود و قالب مشخصی برای سخنرانی کاندیداها در سالن مراسم انتخابات در نظر گرفته شده است که کنترل سخنرانی کاندیداها ، نظم جلسه ،عدم تخریب آنها  نسبت به یکدیگر ورعایت اخلاقیات و اصول معلمی از آن جمله اند.

وی افزود: برای مراسم ارائه مطلب توسط منتخبین گروهی به عنوان  هیات ژوری به منظور مدیریت جلسات سخنرانی کاندیداها  ،برنامه ریزی شده که افراد مورد نظرجزء اعضای ستاد راهبری انتخابات بوده و در کل مراسم انتخابات تسلط و نظارت کامل خواهند داشت.

حصیری اظهار کرد: اعلام رای گیری مرحله دوم انتخابات یک ساعت پس از پایان سخنرانی کاندیداها با حضور همه منتخبین مرحله اول انجام خواهد شد واعلام نتایج انتخابات مرحله دوم در سالن مربوطه انجام و سپس در فرصت مناسب از طریق رسانه های  مختلف به اطلاع فرهنگیان عزیز سراسر کشور خواهد رسید.

وی تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه انتخابات مرحله دوم هیات امناء صندوق ذخیره در جمع منتخبین حضور خواهند داشت و این امر نشانگر اهمیت  به مشارکت پذیری فرهنگیان خواهد بود .

مسئول ستاد راهبری انتخابات نمایندگان فرهنگیان در  هیات امناء صندوق ذخیره گفت: پس از اتمام رای گیری و اعلام نتایج مرحله دوم انتخابات و مشخص شدن نفرات برتر با تایید ستاد راهبری انتخابات و در حضور نمایندگان استانی ، برنامه زمانبندی آموزش برای ارتقاء دانش  و نگرش مربوط به نظارت نمایندگان در هیات امناء ، کلاسهای آمادگی و تخصصی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

وی در پایان اذعان کرد: تمام تلاش وزارت آموزش و پرورش این است تا شرایط را به گونه ای فراهم نماید  تا معلمان و فرهنگیان گرامی ، به گونه ای در مسیر توانمند سازی قرار گیرند که از نقطه نقطه میهن عزیز مان بر عملکرد حوزه های کلان این وزارتخانه نظارت نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز