خبرگزاری کار ایران

افشانی:

ارکان نظام با حضور من در شهرداری موافق هستند

asdasd
کد خبر : ۶۱۹۶۱۰

کاندیدای شهرداری تهران گفت: شهردار باید بتواند با همه ارکان نظام کار کند و فقط رضایت شورای شهر مطرح نیست و همه ارکان نظام موافق حضور من هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشانی کاندیدای شهرداری تهران در واکنش به اظهارات و سوالات اعضای شورای شهر تهران با اشاره به سابقه خود در استانداری فارس گفت: من زمانی که در استانداری فارس بودم در پخش زنده تلویزیونی موقع انتخابات ریاست جمهوری به مردم شیراز اعلام کردم که این انتخابات نتیجه تلاش میلیون‌ها انسان است و اداره امور با خرد جمعی بر هر چیز دیگر ارجح است.

وی ادامه داد: فراموش نکنیم شهردار باید بتواند با همه ارکان نظام کار کند و فقط رضایت شورای شهر مطرح نیست همه ارکان نظام موافق حضور من هستند و بدون همکاری همه ارکان نمی‌تواند شهردار در تهران کاری از پیش ببرد.

افشانی با اشاره به انتقاداتی که اعضای شورا به او در خصوص فردمحوری می‌کنند افزود: نگاه و نگرش من کاملا سیستمی است.

وی با بیان اینکه بی‌تردید از نظرات اعضای شورا در اداره تهران استفاده می‌کند ادامه داد: مطالب مدنظر ما با مطالبی که شما به آن اشاره کردید هیچ فاصله‌ای ندارد.

افشانی در رابطه با تعامل خود با شورای شهر افزود: گذشته انسان‌ها گواه روش و منش آنها است و اگر بین شورا و شهرداری اختلافی باشد به شرط نبود فساد، من طرف شورا هستم.

وی ادامه داد: کسی که از عدالت کمترین بهره را برده باشد از رفتار نژادپرستانه پرهیز می‌کند و من این اظهارات را در مورد انتصابات تکذیب می‌کنم.

افشانی در انتها در رابطه با استفاده از جوانان در عرصه مدیریت گفت: ما اصطلاحی را استفاده می‌کردیم و می گفتیم برخی مدیران قدیمی رها نمی کنند و عزلشان با عزرائیل است. در حقیقت  برخی مدیران مانند انرژی هستند از بین نمی روند فقط از شکلی به شکل دیگر تبدیل می شوند. ایمان دارم که نسل بعدی باید بیاید و کار را تحویل بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز