خبرگزاری کار ایران

کاوه مدنی اعلام کرد:

تلاش دولت برای حرکت در مسیراقتصاد کم کربن

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۷۲۳

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد که دولت حرکت در مسیر اقتصاد کم‌کربن را آغاز کرده است و یکی از هدفگذاری‌های صورت گرفته، افزایش سهم منابع پاک و تجدیدپذیر در انرژی کشور است.

به گزارش ایلنا، کاوه مدنی در دومین روز اجلاس پنجمین مجمع عالی رتبه توسعه پایدار آسیا و اقیانوسیه در بانکوک، ضمن تشریح مواضع و اقدام‌‌‌های جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار در چارچوب اولویت‌‌‌ها و برنامه‌‌‌های ملی گفت: همگرایی و مشارکت همگانی میان تمامی ذینفعان اعم از دولت، بخش خصوصی، تشکل های مردم‌‌‌نهاد و جوامع محلی برای رسیدن به توسعه پایدار همچنین ایجاد پیوند، تعادل و توازن میان سه بعد اقتصاد، جامعه و محیط زیست امری ضروری و مهم است.

وی با تاکید بر اینکه سند چشم‌‌‌انداز بیست ساله جمهوری اسلامی ایران ضمن رعایت تمامی ارزش‌های دینی، فرهنگی، اجتماعی، برنامه‌ها و طرح‌های ملی، جنبه‌های مختلف توسعه پایدار را نیز پوشش داده است، اظهار داشت: از همین رو اجرای برنامه‌های توسعه ملی ایران دارای اهمیتی ویژه است البته باید برنامه‌ها، طرح‌ها و سازوکارهای مالی برای پیشبرد اهداف اقتصادی، اجتماعی و محیط زیست برنامه ششم توسعه ایران تعریف شود.

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست اضافه کرد: خوشبختانه شرایط پسابرجام منجر به بهبود شرایط سرمایه گذاری خارجی در بخش انرژی ایران شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز