خبرگزاری کار ایران

کاوه مدنی:

پردیسان خانه همه فعالان و سمن‌های محیط زیست است

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۰۳۰

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: پردیسان خانه همه فعالان و سمن‌های محیط زیست است.

به گزارش ایلنا، کاوه مدنی در هشتمین نشست ملی شبکه های استانی سازمان‌های غیر دولتی محیط زیست و منابع طبیعی که امروز برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط اخیر حوزه محیط زیست، دغدغه‌ها و نگرانی‌هایی برای فعالان این حوزه ایجاد شده، اما «آن را که حساب پاک است، از محاسبه چه باک است». ما اطمینان داریم در راستای امنیت و منافع ملی گام برمی‌داریم و البته کاملا باید هوشیار باشیم تا از هر سوءاستفاده‌ای جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: هیچ نهاد امنیتی یا دولتی تمایل ندارد و نمی‌خواهد فعالیت‌های محیط زیستی که در مسیر امنیت و منافع ملی است، تعطیل شود.

به گفته معاون سازمان حفاظت محیط زیست، دولت باور دارد به‌تنهایی نمی‌تواند مسایل و چالش‌های محیط زیست، آب و کشاورزی را بر طرف کند و نیازمند مشارکت مردم است.

مدنی افزود: بسیاری از مجموعه اتفاقات ناخوشایند در حوزه محیط زیست و منابع طبیعی، محصول بی اخلاقی است.

وی در پنل تخصصی با نمایندگان دستگاه و شبکه‌های سازمان‌های مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی اظهار داشت: در جامعه فعالیت می‌کنیم که کار حزبی، گروهی و تیمی را به خوبی نیاموخته است بنابراین در این فضا و تا زمانی که بیاموزیم اگرچه تعدد احزاب و تیم‌ها خوب است اما اگر هرکس به‌تنهایی یک حزب و گروه تشکیل بدهد، به جایی نمی‌رسیم. تلاش می‌کنیم تا همه را به رسمیت بشناسیم و از تمام ظرفیت و سرمایه‌‌های اجتماعی بهره بگیریم.

این مقام مسئول ادامه داد: تا رسیدن به جایگاه و فضای درست در فعالیت‌های مدنی، موظف هستیم برای آموزش فعالیت‌های گروهی و تیمی و احترام به افکار متفاوت و متضاد تلاش کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز