خبرگزاری کار ایران

مدیرکل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران مطرح کرد:

توقف تمامی عملیات ساختمانی در تهران از ۲۹ اسفند تا ۵ فروردین

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۱۲۳

مدیرکل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با اشاره به محدودیت‌های ساخت و ساز در ایام نوروز گفت: از تاریخ ۹۶.۱۲.۲۹ تا ۹۷.۱.۵ تمامی عملیات ساختمانی در پایتخت متوقف می‌شود تا شهر با آرامش و خاطری آسوده به پیشواز نوروز رود.

به گزارش ایلنا، مدیرکل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه مدیریت شهری بر آن شده است تا برای آرام‌‌سازی و حفظ پاکیزگی محیط، بهبود سیما و منظر شهری و ارتقای کیفی نگهداشت شهر با مشارکت شهروندان اقداماتی را انجام دهد، گفت: برای دستیابی به شهری پرنشاط، آرام، ایمن، زیبا و پر امید و لزوم کنترل ساخت و سازهای شهری، کاهش حوادث و خطرپذیری کارگاه‌‌‌های ساختمانی و املاک مجاور و همجواری‌‌‌ها از تاریخ ۲۵/۱۲/۹۶ الی ۱۵/۱/۹۷ عملیات ساختمانی اعم از گودبرداری، تخریب برای افزایش ضریب ایمنی و کاهش خطرات احتمالی متوقف می‌‌شود.

وی گفت: همچنین از تاریخ ۹۶.۱۲.۲۹ تا ۹۷.۱.۵ کلیه عملیات ساختمانی متوقف می شود تا با آرامش و خاطری آسوده شهر نیز به پیشواز نوروز رود.

موسوی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع یکپارچگی و وحدت رویه در مناطق ۲۲ گانه و نواحی، کارگاه‌‌‌های ساختمانی با عنوان نگهداشت شهر اقدامات لازم نسبت به نصب تابلوی مشخصات پروژه، نصب حصار و حفاظ کارگاهی، آراستگی محیط کارگاه و بخش‌‌های پیرامونی، رنگ‌آمیزی حصار کارگاهی، ایجاد آرامش و ایمنی در کارگاه‌‌ها، کنترل جرثقیل‌‌های برجی مستقر در کارگاه‌‌ها (اعم از فعال، غیرفعال) و رعایت استانداردهای لازم در مورد نوع دستگاه و گواهینامه اپراتور و ایمن‌‌سازی و اجرای سازه نگهبان تا رفع خطر کامل را در دستورکار خود قرار می‌‌دهند.

به گفته مدیرکل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران تمامی این موارد روزانه توسط کارشناسان اداره کل معماری و ساختمان، شهرداران مناطق و نواحی و کارشناسان شهربان و حریم‌‌بان توسط چهار اکیپ رصد، کنترل و پایش می‌‌شود و کارشناسان سامانه‌‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در کنار این اکیپ‌‌ها برای پاسخگویی و رفع مشکلات شهروندان حضور دارند.

موسوی افزود: همچنین در ایام تعطیلات نوروز کارشناسان حوزه شهرسازی و معماری و اداره کل معماری و ساختمان به صورت شیفت کاری جهت پاسخگویی و رفع مشکلات شهروندان در محل کار خود حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز