خبرگزاری کار ایران

ملکی خبر داد:

مصدومیت سه نفر بر اثر ریزش یک کارگاه

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۴۶۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مصدومیت سه نفر بر اثر ریزش اوار در یک کارگاه خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌‌‌وگو با خبرنگار ایلنا، با تشریح جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۸:۲۸ امشب یک مورد حادثه آوار در یک کارگاه کفاشی در خیابان مصطفی خمینی انتهای کوچه برهنه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه دو ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام می‌‌شوند، اظهار داشت: با توجه به تنگ و باریک بودن کوچه محل حادثه آتش‌نشانان خودروهای سنگین خود را در ابتدای کوچه مستقر کرده و مقدار زیادی از کوچه را با تجهیزاتی که لازم بود با پای پیاده و موتورسیکلت به انتهای کوچه و محل حادثه رساندند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اضافه کرد: محل حادثه یک ساختمان یک طبقه قدیمی به وسعت ۱۷۰ متر بود که از همان ساختمان‌هایی است که در ابتدا مسکونی بوده و بعد تغییر کاربری داده و به کارگاه تبدیل شده است.

ملکی ادامه داد: بخشی از این کارگاه به وسعت ۱۵ متر که برای چاپ و سیلک استفاده می‌شد، انفجاری در آن رخ داده بود که باعث تخریب این بخش شده بود. اطلاعات اولیه حاکی از این بود که افرادی که در این مکان حضور داشتند در زیر آوار محبوس و گرفتار هستند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان به سرعت کار خود را آغاز کردند، تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت مشغول جستجو شده و سه مرد جوان را از زیر آوار در حالی که به شدت مصدوم شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌‌نشانی افزود: عملیات ادامه پیدا کرد و این افراد به نیروهای اورژانس تحویل داده شد و محل به عوامل نیروی انتظامی تحویل داده شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز