خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشان خبر داد:

مهار حریق در مرکز ایران‌مال

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۶۶۸

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از مهار حریق در پروژه ساختمانی مرکز ایران‌مال در دریاچه چیتگر خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات حادثه آتش‌سوزی در مرکز در حال ساخت ایران‌مال گفت: ساعت ۱۶:۵۰ عصر امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک ساختمان درحال ساخت و کارگاه ساختمانی در انتهای بزرگراه همت به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه با توجه به دو غلیظی که از این ساختمان مشاهده می‌شد، چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیزات تنفسی و دو دستگاه بالابر هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند، اظهار داشت: محل آتش‌سوزی یک پروژه ساختمانی در حال ساخت بود که در طبقه چهارم یکی از ساختمان‌ها به وسعت ۶۰۰ الی ۷۰۰ متر به عنوان انبار و نگهداری مصالح ساختمانی استفاده می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: در این بخش مقادیر زیادی لوله‌های پولیکا و یونولیت وجود داشت که این مواد به دلیل اینکه از ماده اولیه‌شان از مواد نفتی است وقتی دچار حریق می‌شوند، دود غلیظ و بسیاری را ایجاد می‌کنند و همین دود این باور را ایجاد کرده بود که آتش‌سوزی بسیار گسترده است در حالی که  تنها بخشی از این انبار دچار حریق شده بود.

ملکی با بیان اینکه آتش در حال گسترش بود، تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت وارد عمل شده و آتش‌ را در کمتر از نیم‌ساعت مهار کردند و در حال حاضر مدت زیادی است که آتش‌ خاموش شده است و آتش‌نشانان در حال لکه‌گیری و تخلیه دود هستند.

وی ادامه داد: در لحظات اولیه حضور آتش‌نشانان باتوجه به اینکه محل حادثه یک منطقه کارگاهی بود ورود خودروهای آتش‌نشانی به محل با مشکل مواجه شده بود که آتش‌نشانان خود را به زحمت به محل اصلی حادثه رساندند. در حال حاضر نیز آتش‌ خاموش شده و جای هیچ‌گونه نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز