خبرگزاری کار ایران

ملکی خبر داد:

مصدومیت پیرمرد ۷۲ ساله براثر انفجار منزل مسکونی

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۲۱۱

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از انفجار یک منزل مسکونی و مصدومیت یک مرد ۷۲ ساله خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در تشریح جزییات این حادثه گفت: یک مورد حادثه انفجار در ساختمان مسکونی در خیابان ولی‌عصر نرسیده به تقاطع پارک‌وی، خیابان مهناز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.

وب با بیان اینکه دو ایستگاه به همراه نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام می‌شوند، اظهار داشت: محل حادثه یک ساختمان چهارطبقه مسکونی است که در هر طبقه یک واحد قرار داشت. در طبقه چهارم انفجار شدیدی رخ داده بود که بر اثر آن درها و پنجره‌های منزل تخریب شده بود و درب آهنی واحد به علت موج انفجار دفرمه شده بود و باز نمی‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: آتش‌نشانان در ابتدای حضور در محل با نردبان دستی خود را به بالکن طبقه سوم رسانده و از آنجا خود را به طبقه چهارم رساندند و با عملیاتی که بر روی در آهنی واحد طبقه چهارم انجام دادند موفق شدند این در را باز کنند.

ملکی با بیان اینکه به دلیل شدت انفجار بخشی از دیوار یکی از اتاق‌ها نیز تخریب شده بود، تصریح کرد: همچنین به دلیل پرتاب شدن بخشی از شیشه‌ها به بیرون ساختمان چهار خودرو که شامل یک دستگاه خودروی پراید، دو دستگاه بنز و یک دستگاه خودروی گلف دچار خسارت‌هایی شده‌ بودند.

وی با بیان اینکه مالک این ساختمان که مردی ۷۲ ساله بود دچار سوختگی شده بود، خاطرنشان کرد: خوشخبتانه این انفجار باعث شعله‌وری نشده بود که با توجه به اینکه بخشی از نمای داخلی ساختمان با چوب کار شده بود در صورت شعله‌وری با حادثه گسترده‌ای مواجه می‌شدیم اما خوشبختانه تنها یک انفجار صورت گرفته بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی افزود: علت این حادثه نشت گاز شهری در داخل ساختمان بود. این عملیات نیز در ساعت ۱۵:۴۰ به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز