خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خبر داد:

مصدومیت دو نفر بر اثر حریق در منزل مسکونی در خیابان فلاح

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۴۲۶

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق در یک منزل مسکونی و مصدومیت دو نفر در خیابان فلاح خبر داد.

جلال ملکی در گفت‌‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت ۱۶:۵۵ عصر امروز یک مورد آتش‌‌‌سوزی در یک منزل مسکونی در محله فلاح خیابان فریدون احمدی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌‌نشانی اطلاع داده می‌‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند، اظهار داشت: محل آتش‌‌سوزی یک منزل دو طبقه قدیمی بود که نیم ‌‌طبقه حدودا ۵۰ متری هم در بالای آن وجود داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی اضافه کرد: زمانی که آتش‌‌نشانان به محل حادثه رسیدند، در همان نیم‌طبقه آتش‌‌سوزی اتفاق افتاده بود و کاملا شعله‌ور بود. اطلاعات اولیه حاکی از این بود که دو نفر هم در همان نیم‌‌طبقه در میان شعله‌‌های آتش گرفتار شده بودند.

ملکی با بیان اینکه افراد گرفتار شده در آتش دو مرد میانسال بودند، تصریح کرد: آتش‌‌نشانان در اولین لحظات حضورشان در محل همزمان با خاموش کردن آتش موفق شدند آن دو نفر را از میان شعله‌‌های آتش خارج کنند. هر دو نفر دچار سوختگی‌های کم و زیادی در نقاط مختلف بدن شدند. 

وی ادامه داد: با حضور عوامل اورژانس این افراد تحویل عوامل اورژانس شدند. آتش خاموش شده و محل ایمن‌سازی شد کارشناسان نیز برای بررسی علت حادثه در محل حضور دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز