خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی به ایلنا خبر داد:

آتش سوزی گسترده در کارخانه 2 هزار متری

asdasd
کد خبر : ۵۹۶۷۷۱

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از حریق گسترده در کارخانه 2 هزار متری خبر داد.

جلال ملکی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: ساعت 5:02 صبح یک مورد آتش سوزی در یک کارخانه تولید لوازم چوبی در خیابان دماوند خیابان صنعت به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

او بیان کرد: با توجه به تماس های مکرر شهروندان 5 ایستگاه آتش نشانی به همراه بالابر هیدرولیکی، خودروی حامل تجهیرات تنفسی و تانکر آب و ستاد بحران شهرداری منطقه به محل حادثه اعزام می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: محل حادثه دو باب سوله مسقف به وسعت 2 هزار متر با کاربری مبل سازی بود و تعداد زیادی لوازم اولیه و لوازم تولید شده در آن حضور داشت.

ملکی با اشاره به شدت حرارت در این حریق گفت: شدت حرارت به حدی بود که همه سقف ها در این دو سوله را تخریب کرده بود شعله ها به حدی زیاد بود که به بیرون زبانه می کشید و در حال سرایت به کارگاههای اطراف بود.

او تصریح کرد: آتش نشانان خیلی سریع در محل حاضر و عملیات را آغاز کردند و توانستند آتش را کنترل کنند.

خوشبختانه این حادثه مصدومیت جانی نداشت و از سرایت آتش به انبارها جلوگیری شد و آتش نشانان مشغول تخلیه دود و لکه گیری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز